sunnuntai 3. marraskuuta 2013

Terapiasessio

Tämän blogintyngän sisältö on taas lähiaikoina ollut pelkkää kakkavaippaa ja matkailumainosta, joten siitä huolimatta että teistä blogin lukijoista tuskin kukaan seuraavaa vuodatusta kaipaa, päätin nyt kuitenkin kirjoittaa pitkästäaikaa synninpäästön itsestäni:

1.Mä kuuntelen Robinia. Ihan naama peruslukemilla olen valhedellut kaikille, että Karri tykkää Robinista ja siksi osaan n. kaikki laulut ulkoa, mutta oikeasti mä kuuntelen sitä itse.

2.Koska olen mobiiliaikakaudella jossain 2000-luvun alussa, omista Nokia100 puhelimen. Siis sen mallin jossa luksusta on "pelit" kohdasta löytyvä pasianssi (tosin näyttö on niin pieni ettei sillä näe pelata), herätyskello ja RADIO! Kamerat ja musiikkisoittimet on vasta seuraavan vuosikymmenen juttuja mulle.

3.Mulla on meneillään karkki-rehab. Mä oon elänyt karkilla lähiajat, joten laitoin itseni tiukalle rehabille, tosin suunnittelen jo tekeväni Lindsay Lohanit ja karkaavani omasta vieroituksestani

4.Harrastan lauantai iltaisin krebaamista (eli kreisibailaamista). Mun kreba-iltaan kuuluu vaahtokylpy ja joskus lasi viiniä. Ennen kuuluisaa kylpyammeäksidenttiä siihen kuului myös candy crush sagan pelaaminen tabletilla kylvyssä, mutta nykyään se on multa kiellettyä.

5.Mä kaipaan seuraa! En edes muista koska viimeksi olisin puhunut jollekin muulle kuin a.alle 1m pitkälle lapselle, b. Juholle, c.sukulaisille. Mä tarvitsen sellaista seuraa joka voi tukea mua mun rehabissa, krebata mun kanssa kylvyssä, tulla mun kanssa sellaiselle juoksulenkille että yrjö lentää, ja jonka kanssa voi yhdessä fanittaa robinia. Anybody? No?

6.Mä vastustan autoilua. En mä nyt mikään Sini Saarela ole, enkä aio alkaa puhkoa suutuspäissäni autojen renkaita, mutta mun mielestä kaupungissa asuvien ihmisten yksityisautoilu on ihan mielettömän typerää ja turhaa. Tottakai eri asia jos on jotenkin liikuntarajoitteinen, käy kaukana töissä, asuu huonojen julkisten liikenneyhteyksien päässä tai tekee sellaista työtä johon tarvitaan autoa, tms. pakottavia syitä mutta noin yleisesti. Kaikkein noloimpia on sellaiset "luomuruokaa, kestovaippoja, ekopuuvillaa, ja EI lisäaineita!!!!"-ihmiset, jotka sitten kuitenkin lipuu sillä Skodallaan 500m matkan töihin jokapäivä. Tästä aiheesta voisin paasata niin kauan kun henki pihisee ja sehän pihisee.

7.Mua ärsyttää niin monet asiat, että on suoranainen ihme ettei mulla ole verenpainetautia. Päin vastoin, mulla on erittäin alhainen verenpaine (mikä tuskin kiinnostaa ketään). En pidä ihmisistä joilla on joku perverssi pakko olla aina positiivisia. Sellaiset ihmiset on pelottavia ja epäaitoja.

8.Haaveilen aina välillä siitä, että asuisin yksin jossain ihanassa Helsinkiläisessä yksiössä (Punavuori, Kruunuhaka, Ullanlinna, Kamppi tai Etu-Töölö), olisin jossain tosi coolissa työssä, kävisin salilla joka ilta töiden jälkeen ja ottaisin itsestäni sellaisia sali-instagram kuvia, söisin pelkkää maitorahkaa ja mustikoita, mulla olisi kilometrin pituiset kynnet ja puolen kilometrin hiustenpidennykset. Kaikki miehet olisi perseestä (no se ei ole kaukana totuudesta nytkään). Viikonloppuisin istuisin Namussa juomassa shampanjaa mun muiden tosi coolien frendien kanssa ja sunnuntai aamuisin päivittäisin instagramiin "ou mai gaaad mikä darr4!"- kuvia, söisin sushilajitelmia(sen rahkan ja mustikoiden lisäksi) ja makaisin sängyssä telkkaria katsomassa koko päivän. Ja sitten mä shoppailisin ihan päättömästi ja heittäisin kaikki klarna-laskut roskiin samantien koka who cares?

9.Syön oikeastaan kaikkea muuta patsi äyriäisiä. Mä myös tykkään tehdä ruokaa, ja etenkin leipoa. Voisin leipoa vaikka joka päivä. Mä haluaisin sellaisen ison keittiön jossa olisi paljon avohyllyjä, ja ne avohyllyt olisi täynnä kaikkia pastellinvärisiä kippoja joissa mä sekoittelisin jauhojani.

10. Haluaisin olla sellainen sopivasti pullea, mutta musta ei koskaan tule sellaista. Lihon vääristä paikoista, niin että musta tulee sellainen ruma kasa. Haluaisin olla muodokaslihava. Se olisi kivaa. Kukaan ei voisi katsoa että "ai KAUHEE kun tollekin on tullut tohon vyötärölle tollanen makkara", kun se olisi ihan oletus että tottakai mulla on vyötäröllä kabanossi jos toinenkin. 

22 kommenttia:

  1. Toi kuutoskohta kuvaa kyl muakin aika paljon vaikken kaikkea siitä julkisesti myönnäkään! Meidän tyttö(kin) kuuntelee Robinia...... ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. HYVÄ että on muitakin!!! (molempiin juttuihin siis :D)

      Poista
  2. Täällä on kans yksi robini fani, joka syyttää muita siitä, että osaa biisit liianki hyvin... :D.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa, aletaanko käydä yhdessä robinin keikoilla ja pyörtyillään eturivissä?

      Poista
    2. Vois ja silloinki syytetään muita koska pakottivat sinne ;).

      Poista
  3. :D apua me ollaan just toi muka-eko-autoilijaperhe!

    VastaaPoista
  4. Ihana teksti! :D Just sopivan ei-turhan-positiivinen, kun itseäkin ärsyttää yks vauva joka ei haluu syntyä, vaikka olis jo ihan hyvä aika sille!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Uu ou nou, muistan liian elävästi sen tuskan! Nyt vaan koitat puhua sille järkeä niin eiköhän se sieltä kohta ulos pulpahda!

      Poista
  5. Ihana! Kamala alkaa nauramaan keskellä avokonttoria tolle Robin-viittaukselle ;) Kahvitauko pidetty ja mascarat korjattu, joten tästä on hyvä jatkaa ;)

    Kiitos. Tämmösiä lisää ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa :D mä olisin halunnut nähdä kun sä naurat siellä ja muut katsoo vähän kulmien alta :D

      Poista
  6. Mainio. Kerro kun muutat sinne tyylikkäseen asuntoon niin tulen kämppiseksi niin päivitellään yhdessä darra-päivityksiä ja kreisibailataan illat. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee! Joo, kerron! Aletaanko heti etsimään kimppakämppää? :D

      Poista
  7. No mutta no hätä! Siitä se parantuminen pikkuhiljaa alkaa, kun pystyt sanomaan ääneen, että se olet S I N Ä , kun kuuntelee teillä Robinia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tsempeistä, yritän nyt alkaa hyväksymään tätä faktaa...

      Poista
  8. http://naapurinaprovencessa.blogspot.fi/

    Käy kurkkaamassa jos vaikka saisit ystävän ;)

    VastaaPoista
  9. Ai että, jonkun aikaa olen jo sun blogia lueskellut enkä oo koskaan "saanut aikaiseksi" kommentoida, mutta olkoon tänään se päivä kun ihka ensimmäisen blogikommenttini jätän: sä oot kyllä huippu! :D Sun jutut on ihan mahtavia, kiitos niistä! :)

    VastaaPoista
  10. Ahhahhaaaa, tämä nyt viimestään herätti tästä aamukoomasta! :--------D ihan huippu, voisin hyvin tarjoutua rehab-kamuksi ainakin kun mun karkkirehab on kestäny kohta 11 viikkoa ja jatkuu jouluun! Eikä kukaan oo ruvennu mun kamuks. Enivei, mahtavaa tekstiä ja paljon mihin samaistua !

    VastaaPoista
  11. aahahahah, tiiätkö heini : et oo muuttunut yhtään ! tai siis varmasti olet, mutta you know. huumorintaju on ja pysyy :-) huippu !

    VastaaPoista
  12. Taa on huippu. :DD Oot niin hauska!

    Oon kanssa ihan mestari arsyyntymaan - varsinkin taalla Ranskassa se kynnys on ylitetty monta kertaa ja lista on pitka. Hehe.

    VastaaPoista