sunnuntai 8. syyskuuta 2013

Myyn tilannekatsaus

Mun piti tulla hehkuttamaan, että Myy on rauhoittunut tosi paljon ja mahavaivat on ilmeisesti helpottaneet, mutta ei se sitten ihan niin mennytkään. Jostain syystä tähdet oli oikeissa asennoissa muutaman päivän ja Myy oli rauhallinen kuin mikä, mutta nyt on palattu todellisuuteen taas.

Myy on oppinut tarttumaan tavaroihin kinni, ja tykkääkin räpeltää leluja ja roskia ja vaatteita ja kaikenlaista värikästä, kyllä te tiedätte. Myy on löytänyt myös varpaansa, ja ne onkin aika kova juttu juuri nyt. Kohta se varmaan oppii imemään niitä, niinkuin Karri ainakin vauvana oppi. Se oli hauskaa.
Myy yrittää myös kauheasti ryömiä. Se osaa nostaa pyllyn ylös sellaiseen "mato" asentoon ja yrittää siitä työntää itseään eteenpäin. Toivottavasti ei nyt ihan vielä oppisi liikkumaan kuitenkaan.

Myy on kyllä seurannut isoveljensä jalanjälkiä, ja kehitellyt itselleen oikein hyvän (mun kannaltani) rytmin. Myrmelin yöunet alkaa (hirveän huutokonserin jälkeen) illalla yhdeksän ja kymmenen välillä, ja seuraava herätys syömään tulee vasta aamulla kuuden maissa. Lopullinen herääminen tapahtuu joskus yhdeksän ja kymmenen välillä yleensä. Mä voisin siis saada jokayö melkein yhdeksän tunnin katkeamattomat unet, jos menisin samaan aikaan Myyn kanssa nukkumaan. Mutta en kyllä mene. Nukkumisesta en siis voi valittaa, sen mun molemmat lapset on aina osanneet aika hyvin.

Nyt pitää mennä, Karri haki kylppäristä kynsilakan ja tuli tähän viereen vaatimaan että "lakataan kynnet, äitii, lakataan Kajjin kynnet, !" Se on siis äiti-poika manikyyriä tiedossa.
7.9.2013 006-001
7.9.2013 007-001
7.9.2013 047-001
7.9.2013 060-001
7.9.2013 095-001

6 kommenttia:

  1. Doris keksejä <3 Ei kauheesti alkanu tekee mieli...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaa mä bongasin doris keksit jostain blogista alkuviikolla. Iski niin hirvee himo että oli pakko mennä cittariin ja tadaa, siellä niitä oli tarjouksessa sopivasti :D

      Poista
  2. Ihania kuvia jälleen kerran! Mulla olis toivepostaus: päiväkuvina/aikatauluilla postaus, eli kertosit vähän tarkemmin pv rytmistä ja tekemisistä jne. :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. uuuu, ehkä mä voisin ensiviikolla sellaisen tehdä sitten! :)

      Poista
  3. Ihana tuo kolmas kuva, kuin valmistelisi lentoon lähtemistä :)

    VastaaPoista