maanantai 8. heinäkuuta 2013

Angstisia terveisiä

Mua ärsyttää tämä blogi ja kaikki kaksplus mammat. Jos saisin valita, olisin paljon mieluummin isä kuin äiti. Naiset muuttuu äitiydyttyään kusipäisiksi mulkuiksi (paitsi tietysti minä, koska mulla on säyseä luonne enkä koskaan huuda Juholle niin että pään verisuonet on vaarassa katketa), mutta miehet ei (koska ne on sitä jo ennen isäksi tulemistakin).
Ärsyttää, että omassa blogissaan ei voi kirjoittaa mitä huvittaa ilman, että joku henkisessä kuoliossa oleva mutsi-ihminen päättää ymmärtää tahallaan kaiken väärin ja saada virtuaalisen sydänkohtauksen siksi että mun lapsestani on rannalla otettuja kuvia joissa sillä ei ole hattua päässä ja ai kauheeta kun vauvankin nimeksi tuli Myy. Eihän se ole nimi eikä mikään! Kyllä lapselle täytyy antaa nimeksi: Ella, Sofia, Emma, Aada tai Aino (vuoden 2012 suosituimmat tytön nimet).
Mitä tällä blogilla tekee, jos ei tänne voi kirjoittaa mitään ilman että vauvalehden keskustelupalstalaisilla kierähtää tenaladyt väärinpäin? Kysynpähän vaan.
Nyt kun mä olen saanut purkaa yölliset angstini tänne, voinkin lisätä kuvia meidän tämäniltaisesta pizzapiknikistä (että te kaikki luulisitte että me vaan istutaan puistoissa syömässä ihanaa itsetehtyä pizzaa kaiket sunnuntait) ja sen jälkeen menen nukkumaan sänkyyn, jossa mulla on tilaa n.20cm levyinen alue x-asennossa nukkuvan vauvan ja muuten vaan syntymäleveän miehen välissä. Lihakset on kiepeät jo pelkästä ajatuksesta.
7.7.2013 023-001
7.7.2013 027-001
7.7.2013 029-001
7.7.2013 044-001

14 kommenttia:

  1. Ymmärrän ja mä oon niin täynnä niitä palstojen mammoja. Älä käy siellä ja jatka samaan malliin. Ihanaa kesää!

    VastaaPoista
  2. Pizza näyttää hyvältä :D Ihana toi vika kuva,ihan samallainen ilme kun meijän pojalla hyvin usein. Tahtotaaperot...

    VastaaPoista
  3. Hahaa, nauroin katketakseni (vaikka vakava aihehan tää sinänsä on) tälle sun tekstille! Ja täytyy jälleen ihmetellä, että kyllä ne ihmiset kaikesta taas sitten keksii bloggareita haukkua. Onneksi oma blogi on vielä niin pieni, ettei ketään jaksa kiinnostaa tuollainen :D. Sympatiat sulle!

    www.mineamarissa.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. Myyy on ihana nimi <3 meidän pojasta tuli Tintti, kyllä vain, suomen nimitilastoissa tytön nimi. Mutta minusta se on pojan nimi, sen sarjakuvan mukaan:) Tintiltä tuo näyttääkin :)!

    VastaaPoista
  5. Hahhha aamun naurut sain tästä! Olet niin asian ytimessä! Toivottavasti kaikki nuo säälittävät tyypit lukevat tämän ja ymmärtävät miten naurettavaa toimintaa! Olet paras! :)

    VastaaPoista
  6. Haluaisin kommentoida vähän, ensimmäistä kertaa. Ensinnäkin, tämä blogisi on suloisen kaunis ja eloisa, minä pidän kovasti! Olen seuraillut jo melko pitkään. Kiitos siitä :--)

    Juttuni meneekin aikalailla aiheen ohi, enkä ole koskaan ymmärtänyt tuollaista mutsien välistä kinaa, varsinkaan netissä, MUTTA minusta kannattaa keskittyä vain olennaiseen. Sinun kohdallasi pitämään hyvää, mielenkiintoista blogia. Ehkä nuo hullut mutsit ovat kateellisia, epävarmoja ja kokevat itsensä uhatuiksi, jollain tapaa, mutta itse voimme olla ylpeitä omistamme, perheistämme ja blogeistamme ja kaikesta :--)

    Tsemppiä sulle elämän iloihin ja angsteihin, onnellisuutta, rakkautta ja hyvänmielen tuulia! Aurinkoista kesänjatkoa :--)

    Ps. Myy on ehkä hienoin nimi, johon olen koskaan törmännyt. Tyttö saa olla kovin ylpeä!

    VastaaPoista
  7. Mä en ole koskaan ymmärtänyt miksi ihmeessä joku jaksaa ottaa pulttit toisen tavastaa elää omaa elämäänsä. Mä elän elämääni yhdellä tavalla, sinä toisella ja kolmas kolmannella tavalla jne. Koska kuitenkaan mun lapset eivät ole samasta muotista kuin sinun ja eikä muakaan ole valettu kenenkään kopioksi, niin miksi ihmeessä meidän pitäisi elää samalla tavalla?

    Ja onks ihmiset niin älykääpiöitä, että eivät ymmärrä että blogi on blogi eikä koko elämä. Jokainen, joka blogia, esittelee elämästään just niin ison tai pienen palan kuin tahtoo, eivät koko elämäänsä? Onks tämä jotenkin vaikea ymmärtää?

    Sinulla on ihana blogi ja ihanat lapset! :)

    VastaaPoista
  8. Hahaha! Ihan huippu kirjoitus ja täyttä asiaa!! :)

    VastaaPoista
  9. Ihana. Mä rakastan sun blogsua<3

    -Veeru

    VastaaPoista
  10. sulla on ihana blogi! älä välitä niistä palstamammoista! vaikkakin helppo sanoa näin ulkopuolisena, tiedän... ihanaa kesän jatkoa ja jatka bloggaamista hyvillä mielin :)

    VastaaPoista
  11. Myyhän on ihana nimi! Se on yksi nimivaihtoehto lapselleni, jos joskus koskaan ikinä tulen tyttölapsen saamaan. :----)

    VastaaPoista
  12. Meidän poika ei suostu pitämään lakkia päässään missään tilanteissa. Monesti joku tulee urputtamaan asiasta tietämättömänä " Voi eiii missä sinun lakki on, miksi äiti ei ole laittanut lakkia päähän?" . Joo olen laittanut, ainakin sata kertaa kunnes luovutin. JEP LUOVUTIN. Ja ihan vaan siitä syystä, että se lakki lensi maahan myös sen sata kertaa -.-

    Ärsyttävää. Prkl. :D

    VastaaPoista
  13. huoh, mä niin ymmärrän mistä sä puhut! Ja meikän blogissa n.90 % näistä kaikkitietävistä mutseista tuntuu olevan anonyymeja. Meikkis laitto meen tytöstä yhden kuvan, mikä on rannalla otettu ilman lätsää ja mekko päällä. Eiköhän joku vetänyt herneenpalon sieraimeensa ja kirjoittanut miten tuntuu pahalta, ettemme osaa suojata lastamme auringolta. Totuus kun oli se, että Amelie oli n.3min ilman uv-hattua ja uv-uikkareita.. Ja vaikka olisikin ollut ilman uv-uikkareita, niin se ei ole kenenkään muun ongelma. Meillä tyttö on perinyt isältänsä tosi tumman ihon, eikä todellakaan pala helposti. Tuntuu ettei näitä anoja edes kiinnosta tietää totuutta mistään, kunhan saadaan draamaa aikaiseksi.

    Ja mitä nimiin tulee, niin teidän tytöllä on ihana nimi! Makuja on monia ja niin myös nimiä! Meillä ei ainakaan ollut edes ehdolla yksikään tosi suosittu nimi, vaikka kuinka näiden joidenkin anojen mielestä ainoat oikeat nimet ovat ne top10 suositut.

    Sun blogi on ollut jo pitkään yks mun lemppariblogeja! :)

    VastaaPoista
  14. Voi se kukkahattuklaani tekee palkokasvin vaikka väärän värisestä taustakuvasta, jos haluaa. Anna mennä toisesta sisälle ja toisesta ulos, sun blogi on ihan paras just näin :--)

    VastaaPoista