lauantai 4. toukokuuta 2013

Odottelua...

Täällä me vaan odotellaan. Mulla on ollut eilisestä asti kauhea päänsärky ja väsyttää ihan hirveästi. Tämä tästä muutenkin tukalasta olosta vielä puuttuikin. Karri taas tuntuu olevan aika kyllästynyt tähän mun sohvalla loisimiseen (jota olen siis harrastanut aika aktiivisesti tässä eilinen ja tämä päivän) ja on ihan villinä kokoajan.
Tänään on rv 39+0, eli pahimmassa tapauksessa tätä sohvalla väsyneenä makaamista on edessä vielä kolme viikkoa...Yyhyy. Karri syntyi 38+6, eli pidemmällä ollaan jo. Mä olen kyllä jo luovuttanut ajatuksesta että tämä syntyisi, ja valmiiksi pedattu pinnasänkykin muuttui jo lajittelemattomien pyykkien säilytyspaikaksi. Vaikka tänään tai huomenna olisi kyllä hyvä päivä syntyä, koska maanantaina Naistenklinikka menee remonttiin eikä sinne sitten enää pääse synnyttämään vaan pitää lähteä kätilöopistolle...

Nyt Karri tuo mulle ulkovaatteitaan, katsoo erittäin syyllistävällä ilmeellä ja hokee "Mennään!" ja "Puistoon!" Ehkä se on pakko nousta ylös ja raahautua edes sisäpihalle asti ettei tuo lapsiraukka tule ihan hulluksi...
Kollaasit5-001

3 kommenttia:

  1. Toivottavasti hän pian päättäis tulla ulos :)

    VastaaPoista
  2. Nyt tää sun blogin lukeminen on kokoajan yhtä jännittämistä :-)

    VastaaPoista
  3. Oi, jännittävää! Meilläkin toinen syntyi viikolla 39 kun esikoinen tupsahti jo viikolla 38 :)

    VastaaPoista