lauantai 11. toukokuuta 2013

40+0

Tänään sitten on se syksystä asti odotettu päivä, laskettu aika. Taisi tosin laskettu aika mennä yhtä pahasti metsään kuin mun laskutoimitukset lukion matikantunneilla (lisätietona tähän että mua ei varsinaisesti ole matemaattisilla taidoilla siunattu), koska ei sieltä mitään vauvaa kyllä tänään ole tulossa. Ei mulla nyt sinänsä mikään kiire ole, mulla on itseasiassa tosi energinen ja "normaali" olo. Ei yhtään sellainen vaivainen. Eilenkin vietin kaupungilla KUUSI tuntia kävellen eikä tuntunut missään. Ensin olin Karrin kanssa kahdestaan pari tuntia, mutta sitten törmättiin ystävään ja reissu vähän venyi. Tuntuu, että kaikki supistukset ja muut oireet on vaan vähentyneet mitä lähemmäs laskettua aikaa on tultu. Ainoa ärsyttävä asia on se, että mulla on kokoajan kauhea Kristoffer taxfree-hiki. Siis sellainen että otsa on märkänä ja tekisi mieli heittää vaatteet pois. Soijaa pukkaa, mutta ei onneksi enää kahta viikkoa kauempaa. Ja voisi sitä tässä vaiheessa isompiakin ongelmia kai olla.
Jotenkin kyllä huomaa että näin toista odottaessa sitä on paljon rennompi kuin ekalla kerralla. Ajattelee, että kyllä se lapsi sieltä tulee ja kaikki järjestyy. Meillä ei ole edes yhtään vaippoja vielä hankittuna, kun viimeeksi vaipat oli millin tarkasti suorissa pinoissa odottamassa jo varmaan viikolla 30. Nyt mun mottoni (melkein kaikessa) on, että "saahan niitä lähi Alepasta vaikka matkalla sairaalasta kotiin".
Tänään mä aion vielä pestä ikkunat (jotka on oikeasti niin likaiset että niistä ei kunnolla läpi nää). Huomenna suunnitelmissa on viedä Karri Snadistadiin leikkimään. Snadistadi on sellainen hoplop-tyylinen leikkipaikka ja Karrille varsinainen Mekka. Pitää nyt yrittää järjestää kaikkea kivaa tekemistä näihin viimeisiin kahdestaan vietettäviin päiviin. Kohta sitä saa juosta joka välissä syöttämään vauvaa ja vaihtamaan kakkavaippaa.
11.5.2013 008-001
11.5.2013 009-001
11.5.2013 012-001
11.5.2013 020-001
11.5.2013 022-001


2 kommenttia:

  1. Tuo hiki on niin tuttu tunne! Nimimerkillä rv 35+0 tänään.

    VastaaPoista
  2. Heippa! Vasta nyt löysin blogisi ja jäin aivan koukkuun. Itselläni viikkoja 24+3 joten vielä on pahimmat edessä. Eka lapsi kohta vuoden ikäinen, siksbjotenkin ihana lukea tällasta lapsi täytteistä blogia :))! Ps. Mistä mahtaa olla tuo hyllykkö joka näkyy viimeisessä kuvassa? Ja tsemppiä vauvan hoitoon ja ihanaa lämmintä kesää :))) -em

    VastaaPoista