sunnuntai 24. maaliskuuta 2013

Uusia ympyröitä

24.3.2013 002-001
24.3.2013 004-001
24.3.2013 007-002
24.3.2013 009-001
24.3.2013 012-001
24.3.2013 017-001
Lähdettiin heti aamusta mahdollisia virpojia pakoon. Ei niitä täällä meidän kotikulmilla kyllä hirveitä määriä onneksi pyörikään, mutta ihan varmuuden vuoksi kuitenkin. Tuossa kävellessä mä rupesin miettimään, että mä kaipaisin vaihtelua näihin meidän reitteihin. Me pyöritään aina samoja ympyröitä, vaikka Helsingissä varmaan olisi aika paljon tilaa laajentaa reviiriä. Leikkipuistoissa me käydään aina niissä kahdessa kotia lähimmässä, vaikka täällä olisi leikkipuistoja muille jaettavaksi. Jos lähdetään ihan vaan ulkoilemaan, mennään useimmiten joko Seurasaareen tai Kaivopuistoon, ja molemmissa kävellään aina se sama rinkula. Alkaa olla jo vähän nähty nämä samat reitit. Karrikin on jo tutkinut kummaltakin reitiltä kaikki puut ja kivet ja viemärit, joten mä aionkin ottaa tavoitteeksi rueta käymään sellaisissa paikoissa joiden ohi kulkiessa aina tulee mietittyä että: "tonnekin voisi joskus mennä", ja sitten ei kuitenkaan koskaan tule mentyä. Joo, ensi viikolla mä sen aloitan. 

Nyt mä nautin tästä rauhallisesta hetkestä kun Karri nukkuu ja mun ei tarvitse liikahtaa sohvalta mihinkään muualle kuin keittiöön hakemaan eiliseltä jääneitä tortilloja. Tämä maha alkaa olla aika tukalaa seuraa, se pomppii joka suuntaan ja myös kylkiluiden väliin tulee aika mojovia potkuja. Muutenkaan missään asennossa ei ole hyvä olla kun aina joku painaa johonkin. No, eipähän ole enää kahta kuukauttakaan jäljellä....

6 kommenttia:

  1. pääsiäinenhän on vasta viikon päästä? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niin on, mut täällä ainakin virpomispäivä on tänään.

      Poista
    2. täälläkin virpojat kulkee ain palmusunnuntaina.. :)

      Poista
    3. niin, joissakin osissa Suomea virvotaan eri päivänä :)

      Poista
  2. Joo pääkaupunki seudulla virvotaan viikko ennen mitä täällä meillä päin (pohjanmaa)

    Olen huomannut sen varsin hyvin, minä raukka en saanut koskaan pienenä virpoa (2 krt elämässäni virponut) Lähdettiin aina pääsiäiseksi vantaalle kummien luokse ja siellä olikin sitten virvottu jo viikkoa ennen! Katkera minä :D

    VastaaPoista
  3. täällä on La 5.5 ja olen kyllä sitä mieltä,että tää poju syntyy viim. kolmen viikon päästä :D (nyt rv 35).. *olen jo ns. päättänyt sen :D.. Olen niin kypsä tähän masuu, ku on pakko istua selkäsuorassa, eikä sohvalta löydy hyvää asentoa. Tosin nukkumisessa ei oo ongelmaa vielä. Eikä poika ole hurja möyrimäänkään, mutta masu alkaa ottaa tähän 161cm varteen jo..

    sf-33,5, määh. ei enää jaksais ..

    VastaaPoista