keskiviikko 20. helmikuuta 2013

Hieno päivä

Mun rakas tietokone on ihan sekaisin. Ärsyttävää. Jumittuu kokoajan niin, että ei tällä voi tehdä oikeastaan mitään. Olen yrittänyt tallentaa koneella olevia tärkeitä kuvia säilöön (koska järkevänä ihmisenä en ole aikaisemmin kopioinut niitä mihinkään turvaan), mutta jumittuvalla koneella sekin on melko mahdotonta. Tai ainakin tuskaisen hidasta, kun niitä kuvia on MUUTAMA(kymmen tuhatta) kertynyt. Tämä kone taitaa olla nyt saattohoidossa, ellei Juho saa suoritettua jotain ihmeparannusta.

Kaikenlisäksi nyt flunssassa olen vuorostani minä ja Karrillakin valuu räkää sitä tahtia että osa päätyy suoraan suuhun kun kaikkea ei ehdi pyyhkimään. Ja Karrihan siis parani tässä välissä jo kerran. Nyt alkaa kaikki kipeyskiintiöt jo paukkua yli sitä tahtia ettei enää ihan oikeasti naurata. Seuraavaksi se onkin sitten varmaan korvatulehduksen paikka, ettei vaan saataisi olla yhtään kokonaista viikkoa terveinä. Ja korvatulehduksen riemuistahan ei koko talvena ollakaan saatu vielä nauttia.

Niin ja äsken multa lohesi hampaasta aika iso pala, ja siinä peilin edessä tilannetta tutkiessani sekä hammaslääkärin ajanvaraukseen jonotellessani unohdin kokonaan uunissa olevat (pakaste)pullat jotka poltin myös. On kyllä sellainen epäonnen päivä tänään, etten tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa.
Onneksi Karri sentään meni kiltisti päiväunille, että mä saan nyt hetken maata tässä sohvalla, kuunnella musiikkia ja yrittää epätoivoisesti suojata kuviani. Ilman niitä pullia tosin.

Olisi mulla ollu muutama kuvakin tähän, mutta yllätysyllätys, en saa niitä ladattua.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti