torstai 10. tammikuuta 2013

Lenkkarit

2013-01-011
Yleensä mä olen aika huono tekemään alelöytöjä. Alennusmyynneistä tulee ostettua lähinnä normaalihintaisia juttuja tai sitten heräteostoksia jotka jää käyttämättä. Näissä tämän alkuvuoden alennusmyynneissä mä olen kuitenkin onnistunut kerrankin löytämään aika hyvissä alennuksissa olevia tarpeellisia asioita, ja oikeastaan kaikki mun ostokset on olleet sellaisia että olisin voinut ostaa ne normaalihintaisinakin, en siis pelkästään hyvän alennuksen takia. Ostin esimerkiksi itselleni lämpimät ulkoilukengät kympillä ja Juholle kengät kolmellakympillä, molemmat olivat -70%. Itselleni ostin myös neuletakin ja villapaidan yhteishintaan 40e, nekin oli molemmat -70%. Ja sitten löysin vielä jostain nettikaupasta Karrille nämä lenkkarit kevääksi, puoleen hintaan nämäkin ja vieläpä niin hyvällä tuurilla että viimeinen jäljellä oleva pari oli juuri sopivaa kokoa. Haettiin ne tänään postista ja ne on hienot! Mä en malta odottaa että lumet sulaa ja Karri saa laittaa Mickey mouset jalkaan. 

Ps. Me käytiin tänään pitkästä aikaa muskarissa. Karri tanssi keskellä salia marakassin kanssa koko puolituntisen, ja se tanssi ei muuten ollut mitään pientä jalan siirtelyä puolelta toiselle vaan oikein kunnon reiviä.. Muskarin loputtua Karri oli ihan punainen ja hikinen. Taisi mennä muskari ja aerobik sekaisin.

3 kommenttia:

  1. Ihana :D No ootappa kun pääsee discoilemaan noilla tossuilla, niin kyllä kelpaa!

    VastaaPoista
  2. hahah Ihana Karri <3 Ja ihanat kengät!

    VastaaPoista
  3. Onkohan kukaan sanonut, että Karri näyttää todella paljon samalta kuin Miranda Kerrin ja Orlando Bloomin poika Flynn. Kumpikin todella kauniita poikia ja sen lisäksi tyylikkäästi ja kekseliäästi puettuja :) Esim. tässä aika uusi kuva: http://www.celebritybabyscoop.com/2013/01/10/miranda-kerr-flynn-stunning-in-stripes/gallery

    VastaaPoista