keskiviikko 9. tammikuuta 2013

Harmaata

Päivät matelee, ulkona on pelkkää harmautta, ruokana on tänään makaronilaatikkoa, eilen oli lihakeittoa, huomenna varmaan jotain ihan yhtä tylsää. Pimeäkin tulee ihan liian aikaisin (tai oikeastaan koko päivän on pimeää). Onneksi näissä räntäsateissa ja nollakeleissä on se hyvä puoli, että lumen määrä on vähentynyt ja Karri viihtyy taas leikkipuistoissa kun keinut ovat tulleet lumen alta esiin ja maassa pystyy jopa kävelemään kun lumikinokset eivät ylety napaan asti. Kyllä mä vaan odotan silti kevättä, tänävuonna jotenkin erityisen paljon.

Mä olen ajatellut, että me voitaisi Karrin kanssa alkaa käydä uimassa aamupäivisin nyt kun se vielä onnistuu. Sitten kun M on syntynyt, me voidaan jatkaa meidän uintiharrastusa Juhon vapaapäivinä niin että Juho jää M:n kanssa kotiin tai toisinpäin. Pitäisi vain löytää Karrille uudet uikkarit kun vanhat on aika pienet. Ja siitäkään ei ole mitään takeita että mahdunko mä enää omiini. 
9.1.2013 005-001
9.1.2013 012-001
9.1.2013 024-001
9.1.2013 028-001

3 kommenttia:

  1. Olisi kiva saada postaus teidän kodista :)

    VastaaPoista
  2. Samaa mieltä Anonyymin kanssa. Näyttää niin täydelliseltä näissä kuvissa, että olisi kiva nähdä koko koti. :-)
    Karri on edelleen yhtä söpö kuin silloin pienenä!
    Noin vuoden päivät olen teitä seuraillut ja tykkään todella blogistasi. Muutaman kommentinkin olen jossain välissä kamalan vauvakuumeen kourissa jättänyt.. Tilanteet muuttuu ja vauvakuume siirrettiin sivuun, mutta onneksi on tämä sinun ja muutama muukin ihana blogi<3
    -HC

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kun tykkäät :) ehkä mä voisin tehdäkin jonkun kotijutun :)

      Poista