torstai 3. tammikuuta 2013

Entiset tulppaanit

3.1.2013 020-001
3.1.2013 029-001
3.1.2013 035-001
3.1.2013 041-001
3.1.2013 045-001

Kivaa kun pyhät on ohi ja arki on alkanut, vaikkka meidän arki tosin alkoikin leppoisasti vatsataudilla mutta nyt ollaan voiton puolella jo. Joulukoristeet on heitetty takaisin kaappeihin ja suurin osa suklaistakin syöty.
M on alkanut potkimaan tosi kovaa, niin että mahan läpi jo näkyy. Pari päivää ennen uuttavuotta mä tein ruokaa ja onnistuin kaatamaan kiehuvaa vettä suoraan mahalle. Iho siinä kohtaa oli jo valmiiksi tosi pinkeä, ja nyt siinä ei sitten ole ihoa ollenkaan. Palovamma kirvelee ihan älyttömästi jos siihen erehtyy koskemaan, ja arvatkaa vaan kuinka monta kertaa päivässä Karri kiipeää mun syliin suoraan palovamman yli. Ihan mun tuuria kyllä.
Uutenavuotena kauppareissulla mä bongasin ensimmäiset tulppaanit. Ikävä kyllä niistä ei ole enää hirveästi jäljellä kun tuo yksi kiipeää pöydälle ihan kokoajan, huutaa "KUKKA!" ja repii mun hienoja tulppaanejani. Mä saan olla ihan kokoajan kantamassa sitä pois pöydältä. Tänään aamulla kukat sai taas kovaa kohtelua, samoin kuin maatilan eläimet jotka pääsivät uimaan kukkamaljakkoon. Pitää varmaan keksiä noihin tuoleihin joku patenttiratkaisu ettei Karri pääse enää kiipeämään pöydälle niiden kautta....

2 kommenttia:

  1. Eikä miten ihana vaalea tukka pojulla on! ^.^

    VastaaPoista
  2. Joo kukat vaatekaapin päälle, meillä ei ainakaan säily suunilleen missään muualla :D

    ps. Ihana paita Karrilla!

    VastaaPoista