perjantai 18. tammikuuta 2013

Aurinkoa!

Ulkona paistaa aurinko! Uskomatonta. Me lähdettiin heti aamupäivästä ulos, vaikka auringonpaisteen lisäski ulkona onkin ihan järkyttävän kylmä. Onni on kyllä asua täällä missä me nyt asutaan. Ovelta kestää viisi minuuttia kävellä merenrannalle, mutta toisaalta viidessä minuutissa kävelee myös vaikka Kamppiin. Tuolla rannalla on lisäksi mun lempikahvilani, Cafe Regatta, joka on auki oikeastaan aina. Itse kahvila on tosi pieni punainen mökki, mutta pihalla on paljon pöytiä ja esimerkiksi nuotio jossa saa paistaa makkaraa, sekä talvella jäällä on napakelkka. Regatassa me käytiin tänäänkin,  Karri söi korvapuustin ja mä join kaakaon kermavaahdolla. 
Nyt Karri nukkuu päiväunia ja mulla on hetki omaa aikaa, jonka aion käyttää sohvalla makaamiseen ja rauhassa syömiseen.
 18.1.2013 053-001
18.1.2013 054-001
18.1.2013 058-001
18.1.2013 061-001
18.1.2013 068-001
18.1.2013 071-001
18.1.2013 075-001
18.1.2013 082-001

5 kommenttia:

  1. Voi kuinka ihanalta paikalta näyttää :) Tämä Oulu on vähän tämmöinen kaupunki, että näin talvisin on hankala keksiä mitään kivaa tekemistä ulkona. Tai siis ei ole oikein mitään tuollaisia kivoja kahviloita joihin talvella voisi mennä.

    VastaaPoista
  2. Mun on ihan pakko udella että jos tää teidän seuraava lapsi olis ollu poika, niin olisko hälle tullu nimeks Reino? ;) Kun kirjotit joskus vähän aikaa sitten, että Reiska oli lempinimi nimestä, jonka olisitte antaneet pojalle. Ei mua muuten näin kiinnostais tietää, mutta oon ihan umpi-ihastunut nimeen Reino ja harjoitan parhaillaan käännytystyötä, jotta mies suostuisi siihen, että meidän huhtikuussa syntyvästä pojasta tulis Reino :D

    P.S. Sulla on huippukiva blogi ja Karri on ihan huippusöpö! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, joo Reinohan se olis ollut, ja Reino siitä tulis edelleenkin jos tyttö olisikin poika. Meillä se nimi oli itseasiassa aluneperin Juhon idea, että ei ole vinkkejä käännytystyöhön antaa :D

      Poista