torstai 20. joulukuuta 2012

Rakenneultra

Tänään oli vihdoin rakenneultra! Kaikki oli kunnossa sitten lopulta, mutta aluksi kätilö ei löytänyt Reiskan sydämestä kaikkia tarvittavia asioita. Jouduttiin odottamaan erikoislääkäriä joka ultrasi uudestaan ja löysi onneksi kaiken mitä pitääkin, mutta kyllä siinä odotellessa ehti miettimään että ou nou (ja mä tietysti käytin odotusajan puhelin sauhuten googlettamiseen ja löysin kaikenmaailman kauhutarinoita, samalla kun Juho yritti monta kertaa komentaa että "nyt pois se google!"). No loppu hyvin kaikki hyvin vauva oli terve. Toukokuussa sitten Karri saa pikkusiskon! Ja koska tämä lapsi paljastuikin nyt tytöksi, niin ehkä "Reiska" ei ole enää ihan toimiva nimi. Meillä oli nimet valmiina niin tytölle kuin pojallekin, ja Reiska oli lempinimi siitä pojan nimestä. Tytön nimi alkaa M:llä, joten tästä lähtien Reiska on sitten M. Huomenna on neuvola ja lauantaina on puolet neljästäkymmenestä viikosta lusittu.
2012-12-20 20.12

14 kommenttia:

  1. Onnea terveestä lapsesta ja tyttölupauksesta! :)

    VastaaPoista
  2. Mukavaa, että vauvalla on kaikki hyvin :) Onnea tyttölupauksesta! :)

    PS. kommenttien sanavahvistukset on ärsyttäviä!! :D

    VastaaPoista
  3. Iiiiisot onnittelut tyttölupauksesta! Karri osaa olla varmasti hyvä isoveli pikkusiskolle :)

    VastaaPoista
  4. Ihanaa, onnea tyttölupauksesta! Oot ihana<3 ja Karrikin, ja pikku M myös. :-)

    VastaaPoista
  5. Mä olen nyt rv 21, ja olin viime viikolla ultrassa ja meillekin olisi tulossa toukokuussa tyttö ja ennestään on Eetu-poika 1v.10kk. Että aikas samoissa mennään! Sulla on kyl reilusti isompi ihana pyöreä massu. Mulla on viel ihan lätty. Ihanaa, et kaik oli hyvin, ja must on ihanaa kun saa vihdoin luvan kanssa katsella ja ostella tyttöjen vaatetta. Tsemppiä iloa odotukseen!

    VastaaPoista
  6. Ihania uutisia, että kaikki sujuu hyvin. :)

    VastaaPoista
  7. Oi onnea tytöstä! Oon tosi ilonen teijän puolesta! :)

    VastaaPoista