keskiviikko 12. joulukuuta 2012

Kuulumisia

12.12.2012 013-001
12.12.2012 018-001
12.12.2012 028-001
12.12.2012 039-001
Mä ja Kartsa oltiin lomailemassa Turussa, nyt ollaan taas kotona. Karri ei edelleenkään ole lumen ystävä eikä suostu/osaa tehdä lumessa muuta kuin seisoa tumput suorassa. Tänään mä kävin ostamassa tarpeet joulukortteihin ja aloitinkin niiden tekemisen. Tein myös joulutorttuja ja kävin kaupassa ostamassa kunnolla ruokaa kun jääkaappi toimii taas. Ensiviikolla on neuvola ja rakenneultra. Aiotaan kysyä myös sukupuolta ja mua ehkä vähän jännittää Reiskan kohtalo, vaikka olenkin 99% varma että poika se on. Karrin 1,5v neuvolakin pitäisi muistaa varata. Enää 20 päivää ja Karri on puolitoistavuotias. Aika hurjaa. On kyllä kivaa kun Karrin kanssa pystyy jo "juttelemaan" ja leikkimään kunnolla, mutta toisaalta nyt on sellainen perseilykausi meneillään että oksat pois. Karri viskoo leluja ja karjuu kurkku suorana jos ei saa tahtoaan läpi. Viimeeksi tänään se makasi rappukäytävässä mahallaan huutamassa kun mä en antanut sen mennä yksin hissiin. No, ehkä se tästä helpottaa taas.

1 kommentti:

  1. hahah tuo viimeinen kuva. Jotenkin kuvassa oikeen näkyy, että se on luovuttanut lumen suhteen "tätäkö tää nyt sitte on"...

    Mutta meillä on vähä sama. EI oikeen tiedetä on lumi ystävä vai vihollinen. Oma lumilapio on ollut pop, että on alkanut sillä nyt vähän lunta työnteleen kun mä pluukaan kulkuväyliä.

    Perseilykausi kanssa tosiaan. Kauhee itku ja huuto kun viedään joku tavara pois tai kielletään. huoh.

    VastaaPoista