sunnuntai 16. joulukuuta 2012

Joulun (malttamatonta) odotusta

2012-12-017
Mä en malta enää odottaa joulua! Tekisi hirveästi mieli syödä jouluruokiakin jo, ja mennä joulusaunaan ja koristella kuusta. Mä en ymmärrä miksi niin monet ihmiset tulevat aikuisena sellaisiksi ilottomiksi tosikoiksi, jotka paasaavat siitä miten "joulu on lasten juhla ja ei me aikuiset kyllä toisillemme lahjoja ostella ja ihan lapsia varten järjestetään koko juhla". Kyllä mä ainakin haluan edelleen saada ja antaa lahjoja, vaikka kaikkien mittapuiden mukaan aikuinen olenkin. Ei niiden lahjojen tarvitse olla mitään isoja ja kalliita, eikä ne joulun ainoa tärkeä asia ole, mutta kyllä musta  lahjat kuuluu jouluun myös aikuisille. Ja mä olen kyllä aina tykännyt myös antaa lahjoja muille, en pelkästään saada niitä itse. 
Karrille on jo lahjat ostettu ja paketoitu, kolme pakettia tulee meiltä. Paketeista tulee paljastumaan Brion pinottava pelle, yksi soitin lisää Karrin soitinkokoelmiin ja pari Muumi dvd:tä (Karri osaa jo sanoa mamma, pappa ja peikko). Ei siis mitään kovin suurta ja ihmeellistä mutta kaikki sellaisia joista Karri varmasti tykkää. Huomenna olisi tarkoitus mennä heti aamupäivällä ostamaan kaikkien muiden lahjat. Sitten pitäisi siivota että joulun jälkeen pääsee puhtaaseen kotiin, ja pakatakin pitää. Niin ja pitää muistaa myös jännittää torstain ultraa tietenkin. 

2 kommenttia:

  1. aa niimpä! joulu kuuluu kyllä ihan kaikille, tosin siihen tunnelmaan pääseminen vie vanhetessa vähän enemmän aikaa ja vaivaa. mutta määkään en ymmärrä sitä että joulu "järjestetään" vaan lapsia varten, mitä mukavaa siinä muka on :-(

    VastaaPoista