lauantai 3. marraskuuta 2012

Halloween ja operaatio makkari

Tässä yhtenä (tai aika monenakin) aamuna sängyssä makaillessa mä olen katsonut meidän makkaria ja tullut siihen tulokseen, että se on niin ankea että ihan itkettää. Siksi mulla onkin nyt meneillään opertaatio makuunuhuone, jossa mä yritän saada makkarin edes jotenkin kodikkaammaksi. Step1 oli matto, jota kyseisessä luukussa ei ollut ollenkaan. Tilasin harmaan nukkamaton netistä viikko sitten, ja eilen se saapui kotiovelle. Heti näyttää makkari vähän mukavammalta, vaikka Juhon mielestä matto oli "ihan turha ostos". Vielä kun saisi aikaiseksi verhot ja vaikka jonkun lampun tai yöpöytäsysteemin niin olisi varmaan entistä parempi. Lisäksi Karrille pitäisi hankkia isojen poikien sänky ja nykyinen koivun(?) värinen pinnasänky taas maalataan valkoiseksi uutta nukkujaa varten. Toisaalta kiiltävä mustakin voisi olla aika cool...Mutta onko se vähän ankeaa nukuttaa vauvaa mustaan sänkyyn?

Mä olisin halunnut tehdä tai ostaa Karrille jonkun Halloween asun, mutta ikävä kyllä tajusin vasta tänään koko juhlan eikä meillä ollut mitään aineksia asuun. Esimerkiksi joku draculapuku olisi kyllä ollut aika hieno... Toisaalta, eipä me halloweenia mitenkään juhlita kuitenkaan, että sinänsä kai ihan sama missä rytkyissä täällä pyöritään. Ainakin ilma on kuitenkin halloweeniin sopiva, kun tuolla on niin järkyttävä sumu ettei tien toisellapuolella olevan talon seinää meinaa näkyä. 
Mä jatkan nyt omia halloweenbileitäni tässä sohvalla syömällä viiliä kanelisokerilla. Olen syönyt niitä nyt tämän illan aikana jo neljä purkkia ja kohta lähtee viides. Namnam.
3.11.2012 043-001
3.11.2012 068-001
3.11.2012 096-001

6 kommenttia:

  1. Meillä on musta pinnari ja son makee. Ei harmita hetkeekää ettei otettu sitä valkosta mitä kans mietittii.

    VastaaPoista
  2. Musta pinnis todellakin ois COOL!

    VastaaPoista
  3. Mä söin kans raskaana ollessa erityisen paljon viilejä kanelisokerilla :D Oikeesti mun teki jatkuvasti mieli korvapuustia, mutta kun ei kehdannu niitäkään kokoajan popsia.

    VastaaPoista
  4. mustassa sängyssä ei oo mitään vikaa.
    meidän sänky on valkoista ja puun väristä ja ikeaa ;)
    se on ihana ja soikea ja Harmi että max 6kk ja V ei mahdu siihen enää.
    nautin liikaa niistä 12h yöunista ilman että sadasti saa kantaa takaisin sänkyyn joka seuraa tuota sängynvaihtoa..

    VastaaPoista
  5. Mun lemppari lapsena oli viili kanelisokerilla, oli pakko tehä eilen illal ja voi että ku oli hyvää!!

    VastaaPoista
  6. Meille tulee ehdottomasti musta pinnasänky. Itse tykkään mattamustasta enemmän kuin kiiltävästä. Hoitopöytä ja syöttötuoli ovat jo saaneet mustan värin ja näyttävät hyvälle!

    VastaaPoista