lauantai 27. lokakuuta 2012

Ultra

Torstaina me käytiin vakoilemassa Reiskaa jo toisen kerran. Ultrassa oli mukana joku lääkäriopiskelija, jonka takia vauvaa katsottiin 4D ultrallakin ja tutkittiin 45minuuttia kaikkia mahdollisia asioita, joita tuohon np-ultraan ei oikeasti edes kuuluisi. Kaikki oli Reiskalla hyvin, siellä se hieroi silmiään ja liikkui vilkkaasti ihan niinkuin Karrikin aikoinaan.
Mahaa mulla ei oikeastaan vielä ole, mutta silti kaikki housut kiristää. Jotenkin tällä kertaa kaikki on paljon helpompaa kuin viimeksi. Mulla ei ole yhtään huono olo (viimeksi olis sairaslomalla monta viikkoa huonon olon takia), ei närästä (vielä), ei ole pääkipua (viimeksi oli alusta asti), eikä ole oikeastaan mitään muitakan oireita paitsi väsymys, mutta sekin on jo helpottanut aika paljon.
Tämä raskaus on myös siitä erilainen kuin viimeksi, että mun tekee mieli syödä kaikkea epäterveellistä! Viimeksi join pelkästään vettä ja söin vesimelonia sekä vihreitä omenoita, mutta nyt mä olen hakenut valehtelematta monta kertaa viikossa ruokaa mäkkäristä tai subwaysta. Lisäksi olen syönyt aikamoiset kasat niitä tummanruskeita Jacky makupaloja ja kaakaota mä olen juonut litroittain. Yhtenä päivänä meni neljä litraa, ja soitin vielä Juholle töihin että tuo lisää maitoa kotimatkalla.. Ja kun tälle linjalle nyt lähdettiin, niin tunnustetaan sitten samantien että tänäaamuna söin aamupalaksi pakastepizzan. Ehkä tämä herkuttelu tästä jossain vaiheessa loppuu...

Nyt pitää mennä, Karri syö lihakeittoa ja tyyli on aika erikoinen....Juo keittoa suoraan keittokulhosta lusikan käyttämisen sijaan, joten puolet keitosta on paidalla tai hiuksissa...
27.10.2012 043-001
27.10.2012 041-001
27.10.2012 020-001

8 kommenttia:

  1. Multa on mennyt nyt jotain ihan ohi! Mahtavaa, mielettömän suuret onnittelut koko perheelle raskaudesta! :-)

    VastaaPoista
  2. Voi että, suuret onnittelut teille tulossa olevasta pikkuisesta! :)

    VastaaPoista
  3. Hei millon on laskettuaika?(:
    Ollaan melkoisen samoilla viikoilla, täällä nt ultra on ensi viikolla:)
    Neuvolan mukaan mennään 12+5, mutta varhaisultran mukasn 11+4,(:!
    onnea odotukseen!

    VastaaPoista
  4. Kumpaa veikkaatte? Tyttöä vai poikaa? :)

    VastaaPoista
  5. Oi onnea!! Meilläkin oli np ultra tällä viikolla ja täällä myös kuluu litroittain kaakaota ja vanukasta, mulla tosin on suosikkina karamellisuklaa kidius :D!!

    VastaaPoista
  6. Mulla oli kummatkin raskaudet kovin samantapaisia. Hauska lukea noista sun poikkeavuuksista. Erikoisia mielitekoja sitä kyllä saattaa tulla. Mä olin neidin raskauden aikana ihan koukussa juuston makuisiin riisikekseihin. Nyt poikasta odottaessani entistä enemmän karkkia... -Tiina

    VastaaPoista
  7. Emmm ja Mira: kiitos:)

    Anne: LA on toukokuun alkupuolella, nyt on rv13 menossa että aika samoilla viikoilla taidetaan mennä!

    Anonyymi: no mä veikkaan poikaa...Mut eihän sitä koskaan tiedä!

    Iina: onnea sullekin :)! Karamellisuklaa on kyllä aika kova juttu myös, ja sit maitosuklaa... nimim. tulin juuri alepasta ja kassissa 10 purkkia jackya vain MULLE :D

    adéa: Joo, aika monella tuntuu olevan suht. samanlaisia mutta mulla on nyt kyllä ihan erilainen viimekertaan verrattuna...

    VastaaPoista
  8. voi,onnea kovin pikku-nuppusen odotukseen :)

    VastaaPoista