tiistai 9. lokakuuta 2012

Tylsää ja tavallista

8.10.2012 035-001
8.10.2012 052-001
8.10.2012 055-001
8.10.2012 059-001
8.10.2012 063-001
Tänne ei kuulu mitään ihmmeellistä. Karrille on tulossa neljä uutta hammasta jotka aiheuttavat aikamoista kiukuttelua. Yhden tulevan hampaan kohdalta kohtaa ien on ihan sininen ja turvonnut, joten en ihmettele jos sattuu. Pyykkivuori hipoo kattoa, astianpesukone odottaa täyttäjäänsä ja lelut lojuvat ympäri asuntoa.  Mua väsyttää ihan kamalasti, mutta onneksi vieressä on iso kippo irtokarkkeja jotka ostettiin eilen Makuunista. Tänään olisi ollut yhdet me&i kutsut joihin mun piti mennä, mutta unohdin. Ulkona on pimeää ja märkää, niinkuin tähän aikaan vuodesta kai kuuluukin olla. Juho ja Karri lähtivät äsken palauttamaan eilen vuokrattuja elokuvia ja leikkipuistoon keinumaan. Huomenna alkaisi hullut päivät, mutta ainakaan kuvastosta ei ole löytynyt oikeastaan mitään mitä haluaisin. Ja muutenkaan rattaiden ja yhden kiljukaulan kanssa sinne ihmispaljouteen lähteminen ei erityisemmin houkuttele, vaikka kai mä sinne lopulta menen kuitenkin, tosin ehkä vasta illalla kun Karrin voi jättää Juhon kanssa kotiin.
Kai mun pitäisi nyt ryhdistäytyä, laittaa vaikka pyykit koneeseen ja kerätä näitä leluja nyt kun kerrankin olisi mahdollisuus tehdä se ilman että Karri kulkee perässä sotkemassa samaa tahtia. Joo, nyt mä kyllä aloitan!

1 kommentti:

  1. Mä huomasin eilen että hullut päivät on myös verkossa,Stokkan verkkokaupassa. Liian helpoksi kyllä tehty jos siellä tosiaan samat tavarat kuin kaupassa :D
    https://stockmann.com/front/fi/ sieltä oma keltainen täppä Hulluille päiville

    VastaaPoista