keskiviikko 24. lokakuuta 2012

Muuvit

Ei tähän nyt ihan parhaat muuvit tallentuneet, mutta jotain kuitenkin. Karrilla taitaa olla vähän ramppikuumetta. Jos on kamera esillä, tai huoneessa muita ihmisiä kuin mä ja Juho niin heti on tanssi paljon hillitympää. 

Mun muisti on nykyään ihan järkyttävän hatara. Tässä yhtenä päivänä me käytiin illalla ostamassa kaupasta maitoa ja jugurttia, ja aamulla huomasin että ne ostokset olivat edelleen rattaiden alakorissa. Samoin eräänä päivänä olin jo kaupan kassalla ja heitin vielä hihnalle Olivia lehden, mutta juuri ennen kuin myyjä oli ottanut lehdestä hinnan tajusin, että mullehan tulee ko. lehti kotiin tilattuna. On tullut jo kauan. Eilen meidän piti mennä kylään mun veljen luokse, mutta unohdin senkin kokonaan ja tänään aamulla pesukonetta tyhjentäessäni ihmettelin miksi puhdas pyykki ei tuoksu yhtään hyvältä, kunnes tajusin etten ollut laittanut koneeseen ollenkaan pesuainetta. Kohta mä varmaan unohdan Karrin johonkin puistoon tai lähden ulos ilman vaatteita.

Karri on muuten alkanut nukkumaan tosi sikeästi. Vaikka se on kyllä aina nukkunut hyvin, mutta ennen esimerkiksi Juhon herätyskellon soiminen herätti Karrinkin. Nykyään unet voi venyä helposti yhdeksäänkin asti aamulla, ja illalla Karri nukahtaa heti kun pääsee sänkyyn. Mä toivon niiiin paljon että tämä seuraava saisi samanlaiset unenlahjat, mutta jotenkin kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta, että molemmat olisivat samanlaisia unikekoja. Kai sitä silti voi toivoa.

2 kommenttia:

  1. Hei onnittelut vauvauutisten johdosta! Toivottavasti tämä blogi vielä silloin on olemassa niin pääsis seurailemaan teitin arkea vielä kahdenkin kanssa. Meillä Aéon tykkää kanssa tankkia ja heti kun kuulee musiikkia niin alkaa yleensä tanssijalkaa vipattamaan. Hieno karvahattu! -Tiina

    VastaaPoista
  2. Ihana Karri!:D mä tykkään sun blogista ja varsinki kuvat on aivan mahtavia! Siks oliski niin mielenkiintoista seurata pikkukakkosenkin kuulumisia, toivottavasti jatkat kirjoittelua:)! pitiki kysymän et jollen väärin muista, nii olit lentokentäl ennen töissä, missä tai minkälaises duunis? ite oon pyöriny siel jo 4,5v... Ihanaa syksyä teille!:)

    VastaaPoista