lauantai 13. lokakuuta 2012

Luova tauko ja Reiska

Mä en oikein tiedä mitä tekisin tälle blogille. Tästä on jotenkin mennyt maku. Ei ole oikein mitään kirjoitettavaa, kuvia kyllä olisi mutta pelkät kuvat on jotenkin tylsiä. Toisaalta mä tiedän että jos lopettaisin tämän, niin palaisin kuitenkin jossain vaiheessa takaisin. Kai tästä on tullut vähän sellainen "tapa" jo. Mutta ehkä mä pidän nyt jonkinlaisen luovan tauon, tai sitten en. Heh, en tiedä.

Meille on myös tulossa keväällä Reiska (kiitos vaan BB kun raiskasit meidän nimen), Karrista tulee siis isoveli.

Nyt mä lähden kauppaan ostamaan nachoja ja salsaa, palaillaan!
13.10.2012 008-001

23 kommenttia:

  1. Paljon onnea raskaudesta :) Vai miten sitä oikein yleensä sanotaan?

    VastaaPoista
  2. onnea! :) Äläkä vaan lopeta, mä löysin tän blogin taas pitkän lukutauon jälkeen oon ihan koukussa!

    VastaaPoista
  3. oi, onnittelut!! ethän lopeta, sun postaukset tuo aina hyvänmielen!! :)

    VastaaPoista
  4. Eikää! Onnea paljon tulevalle isoveljelle ja vanhemmille:)

    VastaaPoista
  5. ONNEA!!!! Kylläpä näitä pikkukakkosia nyt satelee! :--D <3<3<3

    VastaaPoista
  6. Oi onnea kovasti! Etkä lopeta, kun nythän sä voit kirjottaa myös raskausfiilareita/-olosta ja kuinka Karri suhtautuu mahaan ja tulevaan.

    VastaaPoista
  7. Onnea Reiskasta! Tykkään sun mutkattomasta blogimeiningistä, toivottavasti tauko ei ole pitkä :) Terkkuja siis eräältä äidiltä Punavuoresta, ootte mukavan letkeen oloisia tyyppejä Karrin kanssa!

    VastaaPoista
  8. Paljon onnea! :) Äläkä vaan lopeta kirjoittelua!

    VastaaPoista
  9. Älä lopeta, koska nyt sä voit kirjottaa Reiskan jokasesta silmänräpäytyksestä. ;) Kuinka pitkällä Reiskan elämä on nyt? Eli rv. :D

    VastaaPoista
  10. Voooi, onnea kovin paljon! :) Ja hei pliis älä lopeta, sun blogi on yks mun lemppareimmista :>

    VastaaPoista
  11. Voi ihanaa! Älä missään nimessä lopeta, välillä kuvatkin riittää jos ei sanottavaa löydy. Onnea hurjasti!!
    t. ano vakkarilukija

    VastaaPoista
  12. Onnea! :DD Ja älä nyt varsinkaan lopeta, kun olis kiva lukea sun raskaudesta yms. :) Ja sun kuvat on aina ihania, kun Karri on niin söpö, niin pelkät kuvapostauksetkin jaksaa ilostuttaa. :)

    VastaaPoista
  13. Kiitos kaikille onnitteluista :)

    VastaaPoista
  14. Hei iiiiih, Onnea! Nyt tuli vauvakuume ja kauhee nahco+salsa himo! :D

    VastaaPoista
  15. Paaaljon onnea! Saako raskausviikkoja udella? Kivaa, kun jossain blogissa on odotus samoilla paikkeilla kun mulla. :) Muut suosikkibloggarit onkin pidemmällä jo. Täällä siis neljästoista viikko käynnissä!

    VastaaPoista
  16. äääääääääk! olin kirjoittamassa uuteen postaukseen miten suloinen ja iso Karrista on jo tullut, mutta että vielä Reiska... paljon, paljon onnea! <3

    VastaaPoista
  17. Voi en ollutkaan pitkään aikaan täällä käynyt niin olipas vain iloisia uutisia, onnea hurjasti! :)

    VastaaPoista