keskiviikko 1. elokuuta 2012

Uimassa

2012-08-002
1.8.2012 004-002
Keväällä mä suunnittelin mielessäni tulevan kesän kuumia hellepäiviä, jolloin mä ja Karri mentäisi rannalle, Karri leikkisi hiekkaleluilla ja mä ottaisin aurinkoa. Välillä pulahdettaisi uimaan ja ruoka-aikana ei mentäisi kotiin vaan syötäisi rannalla viltillä mansikoita ja jäätelöä mahat täyteen.
No, ei se mennyt sitten ihan niin. Alkukesästä oli muutama lämmin päivä, jolloin lähdin intoa puhkuen toteuttamaan suunnitelmaani, jonka sain nopeasti todeta kuolleena syntyneeksi. En ollut ehkä ottanut huomioon, että 1v ei istu mun vieressä hiekkaleluilla leikkimässä kovin kauaa, ja jos istuu, niin leikki=kiloittain hiekkaa mun päähäni. Lisäksi muiden vilttien tapahtumat ovat 1vuotiaan mielestä huomattavasti kiinnostavampia kuin omalla viltillä makaava valkoinen valas jota myös äidiksi kutsutaan. Vesikin oli niinä päivinä niin kylmää, ettei mua saati Karria olisi saanut sinne maksamallakaan.
Sitten ne lämpimät päivät vaihtuivatkin vesisateeseen ja rantahaaveet unohtuivat. 
Nyt on ollut taas lämpimiä päiviä, joten alkukesästä viisastuneena olen tehnyt muutaman rantaretken jättäen auringonottohaaveet ja viltit kotiin. Suoraan vaan veteen leikkimään ja uimisen jälkeen kotiin 

6 kommenttia:

  1. Mä olen niin pettynyt tähän suomen kesään. kolme hellepäivää olen tavannut tänä kesänä.

    VastaaPoista
  2. Näinköhän mä sut ja Karrin tänään Eirassa Neitsytpolulla puolen päivän jälkeen? Valkoinen neule ja keltaiset ballerinat oli sulla päällä...?:)

    VastaaPoista
  3. Sehän se =) Meillä taas 1v istuu vedenrajassa leikkimässä, mutta ei saa ilman huutoa veteen-palelee yhtä herkästi kuin minä.
    Tarttuu se aurinko muutenkin, mutta ainoastaan omassa pihassa kehtaa olla bikinit päällä..

    VastaaPoista
  4. Hei bongasin tuolta jostain muusta blogista, että olisit mahdollisesti myymässä brion vaunujanne? Saattaisin olla kiinnostunut, laitatko vaikka spostia kun myynti on ajankohtaista (pipsanblogi@gmail.com). :)

    VastaaPoista
  5. Krista: no niimpä.....paskin kesä pitkiin aikoihin :(

    Anonyymi: Taisit nähdä :)

    Kippuralla: Juu ei karriakaan helppo ole veteen saada, mutta kun on tarpeeksi kauan leikkinyt vedenrajassa niin lopulta konttaa uimaan:)

    Pipsa: Juu, olen yhteydessä sitten kun/jos olen myymässä:)

    VastaaPoista
  6. Tämä kesä on ollut aivan surkea rantailun suhteen, mä olen niiin pettynyt! :----( Itsellä oli myös kovin samanlaiset suunnitelmat, mutta haaveeksi vain jäi. Ensi kesänä sitten, ehkä..

    ps. Tosi hieno toi vika kuva!

    VastaaPoista