perjantai 6. heinäkuuta 2012

Jäätelöä

2012-07-007
Mulla nielutulehdus ja kurkku niin kipeä että jokainen nielaisu tuntuu kuin puukolla viillettäisi. Lisäksi leikkipuistossa astuin kimalaisen päälle, joka sitten tietysti pisti. Sekin sattui niin että kurkkukipu unohtui hetkeksi. Mä olen rampa.
Kaupasta ostin jäätelöitä ja Kartsakin sai omansa. Näytti maistuvan, vaikka jäätelön jälkeen lähti kaikki vaatteet pesukoneeseen ja poika suihkun alle. 
Huomenna me lähdetään Turkuun. Mitenköhän siitäkin matkasta selviän, Karrin kanssa kahdestaan kun taas mennään. Viimeeksi mun matkaseuralaiseni nuoli junan ikkunaa koko matkan. 
Ensiviikkoon!

3 kommenttia:

  1. Toivottavasti matka menee hyvin, ja kurkkukipu helpottaa pian! :)

    VastaaPoista
  2. Aaaaaauts! Ei kuulosta kivalle tilanteelle :(
    Kai olet varmistanut ettei ole angiina?
    Toivon, että teidän reissu sujuu hyvin ja kurkkukipu alkais hellittää.

    VastaaPoista
  3. Karri on söpöin lapsi jonka olen ikinä nähnyt! :) Kaunis, jos niin voi pojasta sanoa ja voi että... NIIN IHANA! T: Cecilia

    VastaaPoista