torstai 14. kesäkuuta 2012

Torstai

Mun tekee ihan hirveästi mieli urheilla, mennä vaikka lenkille. Mä rakastan lenkkeilyä. Lenkille pitää mennä ehdottomasti yksin ja ehdottomasti musiikin kanssa. Lenkille pitää mennä illalla, niin myöhään että ihmisiä ei ole enää paljoa liikkeellä ja on hämärää ja viileää. Lenkille pitää mennä pikkukaduille, rannoille, poluille, ihan mihin vaan muualle paitsi keskustaan. Voi kumpa mä voisin pukea juoksuvaatteet päälle ja juosta minkä jaloistani pääsen, kuulokkeet korvilla ja punaisia päin.

Mä ostin tänään lohdutukseksi itselleni Monkista mekon. Sellaisen oranssi-valko raidallisen, missä on napit edessä. Yritin etsiä Karrillekin jotain kivaa, mutta ihme kyllä en löytänyt mitään.

Kauppakierroksen jälkeen mentiin puistoon istumaan. Karri leikki jalkapallolla ja mä makailin ruoholla. Meidän ohi käveli iso musta ja vihainen koira, joka murisi ja yritti kiskoa itseään Karrin luokse, mutta mun apinani vain nauroi ja vilkutti koiralle.
Oltiin puistossa kahdeksaan asti, ja kun käveltiin kotiinpäin musta tuntui siltä kuin olisi ihan kauhean myöhä. Mä en muista milloin viimeksi olen ollut ulkona illalla kahdeksalta. Ehkä vähän säälittävää.
14.6.2012 017-001
14.6.2012 037-001
14.6.2012 046-001
14.6.2012 057-001


4 kommenttia:

  1. Ihan hirveen ihania kuvia sun blogissa! :)

    VastaaPoista
  2. Karri on NIIN söpö pieni pakkaus! :-)

    VastaaPoista
  3. Voi voi voi, lähetä mulle palanen tuota lenkkeilyinnostusta! On ollut aikoja, että uheilu ja lenkkeily on ollut aivan mielettömän pakko saada, mutta nyt olisi halua, muttei jotenkin vaan...Pöh. Ehkä se motivaatio ja innostus sieltä taas.

    Kivaa viikonloppua teille!

    VastaaPoista
  4. jenni: kiitos:)

    Elina: No niin se kyllä on!

    jarna: kyllä se motivaatio sieltä tulee, kun tarpeeksi kauan on ilman!

    VastaaPoista