torstai 7. kesäkuuta 2012

Sitä itseään

Aamu alkoi lupaavasti. Karri hekotteli sängyssään ja hakkasi pinnoja. Juho nukkui pommiin ja juoksi suoraan sängystä muutamaan "juamalaudan" saattelemana töihin. Nostin Karrin meidän sänkyyn. Virhe. Karrin vaippa oli tainnut olla jotenkin huonosti päällä, koska huomasin että meidän lakanaan tarttui Karrista kakkaa. Kurkkasin pinnasänkyyn ja kappas, peitot, tyynyt, lakanat, apina, muumi, käärme ja kaikki muut Karrin karvakaverit olivat yltäpäältä siinä itsessään. Ei muuta kuin pesukone pyörimään ja suihkuun.

Me käytiin eilen Karrin kanssa muskarissa. Ei ollut kyllä alunperin suunnitelmissa muskarit, mutta kaikkea sitä ihminen lapsensa eteen tekee, halusin nimittäin että Karri saisi vähän ikäistänsä seuraa koska hänellä ei sitä kauheasti ole. No joka tapauksessa, taisi Karrille jäädä vähän taputus-vaihde päälle, kun sen puolituntisen jälkeen tuo on taputtanut ihan kokoajan. Jopa yöllä unissaan. Samoin kuin kesken konttauksen on pysähdyttävä istumaan ja taputtamaan. Keinussa, syöttötuolissa, rattaissa, kylvyssä, kaikkialla se vaan taputtaa. Kai tästä voisi sitten vetää johtopäätöksiä että meidän on mentävä sinne toisenkin kerran.

Ja loppuun vielä ehkä mun blogihistoriani oudoin kommentti, josta mä ja Juho saatiin keskiviikkoillan parhaat naurut, jaettu ilo paras ilo:

Anonyymi Anonyymi sanoi...
just joo, onhan se kiva kuvailla Eiran rannassa miljoonatimantit sormissa hoitovapaalla vähän perhepotrettikuvia ennen kahvila aamiaista...ootko vähän hemmoteltu rich bitch?
7. kesäkuuta 2012 0.05
 Poista

Voin vastata tähän hienoon analyysiin ainoastaan, että: mä olen sanaton, speechless, mållös.
7.6.2012 012-001
7.6.2012 019-001
7.6.2012 023-001
7.6.2012 024-001
7.6.2012 027-001

11 kommenttia:

  1. Millä kameralla kuvaat? :) kuvat on niin hienoja!

    VastaaPoista
  2. Ei hitsi noita muitakin kommentteja kyseisessä postauksessa! Oikeasti, noilta anonyymeilta saa kyllä ihan parhaat naurut! Karrihan on nyt selvästi tyttö! Ja sä niin hemmoteltu, jos sulla oli ihana sunnuntai! :D Kaikkea kanssa. :)

    VastaaPoista
  3. :D Naurahdin tuolle anonyymin kommentille. Karri on ihana! Ja sie tottakai myös :)

    VastaaPoista
  4. Mä näin ton kommentin aamulla ja naureskelin varmaan parisen tuntia tolle :D Pitäiskö sun harkita siirtymistä Töölön rantaan miljoonatimantit sormissa kuvaamaan?

    VastaaPoista
  5. Ei hyvää päivää tuota anonyymin kommenttia! :-D

    VastaaPoista
  6. Minulla melkein samanlainen timantti sormessa kuin sulla, ja meidän 6kk ikäinen poika käyttää myöskin legginsejä;)

    VastaaPoista
  7. Voihan kakkakalaasi sentään. Mikä ihana ylläri heti aamusta! Ja ohhoh muakin hymyillyttää tuo kommentti. Ja hymyillytti mua viime postissakin otsikko ja sitä seuranneet Karrin kuvat. Mietin että taisi olla pikkumiehelläkin patterit vähissä ;) -Tiina

    VastaaPoista
  8. Voi, sehän on jo iso poika, ihana pappa :)

    Ja hienoja kuvia, kivat rajaukset ja värit! Onko kamera/objektiivi vaihtunut?

    -Anna

    VastaaPoista
  9. Haha! On teitä mahtanut joo naurattaa :-D Luoja mikä kommentti. Ja tota legginsit - juttua mä en tajua, mitä kummaa siinä jos pojalla on legginsit = trikoot? :-D Ihan normihousuthan ne on!

    VastaaPoista
  10. emmi: kiitos vaan:) kuvaan kyllä ihan vaan canon eos 1100D:llä.

    Satu: no tottakai, anonyymi kommentoija tietää varmasti mun lapsen sukupuolen parhaiten :D

    elina: No voi kiitos:)

    Krista: ITSEASIASSA mähän olen tehnyt sen jo ;) en vaan ole tainnut tänne niitä kuvia laittaa, mutta varmaan pitäisi että olisin vielä vähän enemmän hemmoteltu...

    Elina: joo-o..

    Anonyymi: Niin, mä veikkaan että tällä vuosituhannella on aika yleistä että poikavauvat käyttää leggingsejä! ei ne mun mielestä ainakaan ole mikään tyttöjen etuoikeus...

    Adéa: Joo, mä tajusin myös vasta tuon julkaisemisen jälkeen otsikon ja kuvien yhteyden..:)

    A: niin on, iso kun mikä:( ei ole kyllä vaihtunut mikään, ehkä mä olen vaan oppinut käyttämään kameraani :D

    Emmm: no joo en mäkään tajua...

    VastaaPoista
  11. mun oli pakko alkaa etsimään kuvaa sun miljoonatimantista, kerta Ano oli sen huomannut =D
    pikkupojalla ole leggareita myös pitänyt, kunnes sanoi itse että ei enää :)

    VastaaPoista