perjantai 1. kesäkuuta 2012

Muka kesä

Nyt pitäisi olla kesä, mutta ei ole ainakaan täällä, ulkona on kylmä, tuulista ja kohta varmaan sataa. Mä tein tänään kesäkeittoa ihan kesän kunniaksi ja ostin jäätelöä.  Ainiin, ostin myös kasvin. Otin oikein tavoitteeksi mennä Stockmannille kasvinhakureissulle, koska meillä oli tyhjiä ruukkuja muttei mitään täytettä niihin. Mä olen ehkä maailman huonoin vihrepeukalo, mutta nyt päätin että jos mä pystyn pitämään lapsen hengissä niin ei kai yksi kasvi niiin vaikea voi olla. Kasvi ei sentään kitise eikä heittele kameroita lattialle (niinkuin tuo yksi riiviö teki eilen, vaikka kai se oli mun oma moka kun unohdin kameran sohvalle).

Näin kesän ja Karrin 11kk synttärien kunniaksi poika on löytänyt uudet herkut: Raa'an kukkakaalin ja jälkiuunileivän. Kesäkeitto ei oikein ollut Karrin mieleen, harmi. Mä olen muuten alkanut antamaan Karrille myös lehmänmaitoa. Aamuisin ja iltaisin annan puolet pullosta korviketta ja puolet tavallista rasvatonta maitoa. Ei ole maha tai mikää muukaan osa lapsesta tainnut edes huomata maidon vaihtumista, mikä on hyvä juttu.

Nyt mä alan syömään irtokarkkeja!

1.6.2012 044-001

1.6.2012 071-001

1.6.2012 065-002

5 kommenttia:

  1. Hei vitsi, puhuin kans just vissiin eilen, et pitäis tehä kesäkeittoa! Tilasin aamulla saman kasettipaidan meijän pojalle. Hyvältä näyttää ainakin Karrin päällä :)

    VastaaPoista
  2. Siis tää poju on kyllä aivan ylisöpö! Ihan selvästi siitä joku hurmuri vielä tulee! :p

    ps. Hyvää viikonloppua Karrille ja teidän perheelle! :)

    VastaaPoista
  3. Toi viimeinen kuva Karrista sulatti täysin mun sydämen<3

    Ihana poika!

    VastaaPoista
  4. harika: Kesäkeittoa aina pitäis tehdä mutta koskaan ei sitten kuitenkaan tule tehtyä :D

    Anonyymi: Joo o, aikamoinen naistenmies saattaa tulla :) Hyvää loppu viikonloppua sullekin:)

    Anonyymi: Karri on sellainen sydänten sulattaja :D

    VastaaPoista