lauantai 23. kesäkuuta 2012

Juhannus

Meidän juhannus oli ihan ok. Oltiin Karrin kanssa koko perjantaipäivä ulkona. Syötiin eväitä, Karri leikki jalkapallolla, mä otin aurinkoa ja puhalsin saippuakuplia joita Karri sitten metsästi. Illemmalla tein itse pyttipannua ja paistoin lettuja. Karrikin sai elämänsä ensimmäisen letun, jonka sisällä oli vähän mansikkahilloakin. Tosin siitä letusta meni suuhun ehkä yksi kolmaskymmenesosa, loput lattialle.
Illalla kun Karri nukkui, mä katsoin telkkarista Jumanjin. Meillä oli pienenä mun veljen kanssa se videolla, oltiin nauhoitettu telkkarista. Silloin se oli mun mielestä tooosi pelottava, mutta silti katsoin sen ties kuinka monta kertaa. Heh, ei pelottanut kyllä enää.
Mä olisin halunnut lähteä juhannukseksi Tallinnaan tai Tukholmaan, mutta Juho oli (ylläripylläri) töissä aamusta iltaan ja melkeimpä illasta aamuunkin että se siitä sitten.
juhannus2012 004-001
juhannus2012 006-001
juhannus2012 019-002
juhannus2012 032-001

5 kommenttia:

  1. Onkos tuo tutti minkä ikäisille vauvoille tarkoitettu? Näyttää vähän pieneltä :)

    VastaaPoista
  2. En tiedä, ei siinä mitään ikäsuositusta ole, mutta hyvin näyttää maistuvan joten ei ole tarvetta vaihtaa isompaan. Karri syö muutenkin tosi harvoin tuttia.

    VastaaPoista
  3. Kuulosti ihan mukavalta juhannukselta :)

    VastaaPoista
  4. Kippuralla: Joo, oli se ihan rento :)

    VastaaPoista