maanantai 28. toukokuuta 2012

Sveaborg

28.5.2012 015-001

28.5.2012 043-001

28.5.2012 056-001

28.5.2012 065-001

28.5.2012 104-001

28.5.2012 116-001

28.5.2012 131-001

Olisi kivaa, jos mulla olisi enemmän asiaa, mutta ei mulla oikeastaan ole mitään erityistä:

-Me oltiin tänään Suomenlinnassa, ja ostettiin Kauppahallista eväätkin mukaan. Oli kivaa mutta tuulista ja jokapaikassa parveili luokkaretkiporukoita. 

-Mä en vaan edelleenkään erityisemmin pidä vieraista lapsista, etenkään en voi sietää sellaisia päteviä ja pikkuvanhoja penikoita, tai sitten niitä muka-niin-cool tapauksia jotka luulevat omistavansa maailman jo 8-vuotiaina.

-Mun varvas on kipeä ja maha täynnä kalapullia. Mä en ole koskaan tavannut itseni lisäksi ketään muuta, joka pitäisi kalapullista. 

-Eilen mä unohdin avaimet kotiin, kun lähdin Karrin kanssa leikkipuistoon. Lopulta me sitten kierrettiin kaikki lähialueiden leikkpuistot kun odoteltiin Juhoa töistä kotiin ja avaamaan meille ovea. Oltiin ulkona yli 4 tuntia 
ja nyt mä olen punainen kuin rapu.

-Iholla sarjassa Heli Kajo oli mun mielestä kaikkein vähiten mielenkiintoinen, mutta tämä sen levy on kyllä tosi hyvä. Olen kuunnellut Barcelonan varmaan tuhat kertaa putkeen. 

-Nyt mä lähden kylvettämään tuota poikaa. Sitä ennen pitää kyllä siivota kylppärin lattialla oleva pyykkikasa. 

4 kommenttia:

  1. söpö vaippapeppu :)

    VastaaPoista
  2. yöks, mä inhoon kanssa sellasia päteviä ja ärsyttäviä alakolulaisia. ja niitä superdupercooleja sk8terboyita(miten se nyt ees kirjotetaan :D) lipat vinossa

    ja tykkään myös kalapullista!!!

    VastaaPoista
  3. Anonyymi: Niin on :)

    Minttu: Joo, lipat vinossa ja sellainen ES-Jonne meininki :D

    VastaaPoista
  4. Karri on muuttunut ihan tosi nopeesti semmosen ison pojan näköseks näissä sun kuvissa! :) Ja niin, ainakin mun isän tekemät kalapullat on ihan parhaita. ;)

    VastaaPoista