tiistai 15. toukokuuta 2012

Kotona!

Ollaan kotiuduttu lyhyeltä lomalta, kivaa oli. Karri osallistui mummon ja papan kanssa pihahommiin, mutta mä tyydyin napsimaan muutaman kuvan ja istumaan terassilla. Ei ole mua varten nuo puutarhajutut. 
Legoilla ja puupalikoilla on leikitty enemmän kuin laki sallii ja mun vanhemmilla oleva matkasänky oli Karrin mielestä hirrrrveen hauska keksintö, siinä kun on ne laidat sellaista verkkoa jota voi raapia. 

Kotiin oli kiva palata, paitsi että tästä asunnosta on kyllä kaikki zen kaukana kun lattioita koristaa ydinpommi-tyylinen sotku, ja kaikenlisäksi tuo auringonpaiste paljastaa toooodella likaiset ikkunat. Siivouspäivä olisi varmaan ihan paikallaan.
Mun mielestä on kotoisaa kun avaa ikkunan ja ulkonta kuuluu autojen, raitsikoiden ja ihmisten ääniä. Ihanaa olla taas täällä missä on elämää. Tuolla "maalla" on kyllä kiva rentoutua muutama päivä, mutta pidemmän päälle mun pääni ei kestäisi sitä hiljaisuutta, ja sitä että katuvalotkaan ei pala.

Nyt mä alan pesemään pyykkiä!








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti