sunnuntai 29. huhtikuuta 2012

sunnuntain tilannekatsaus

Kiva viikonloppu! Perjantaista lauantaihin meillä oli kylässä Juhon sisaruksia ja lauantaista sunnuntaihin mun ystävä Turusta.
Ollaan syöty itsemme ihan ähkyyn, käyty leffassa ja oltu ulkona keväisessä (mutta tuulisessa) säässä. Nähtiin leppäkerttukin, jonka Karri olisi mielellään haukannut suuhunsa.

Vapuksi ei ole sen kummempia suunnitelmia. Juhokin on töissä, joten mä ja Kartsa varmaan ollaan ulkona jos on kiva ilma. Jotain tavallista parempaa voisi syödä ja simaa pitää muistaa ostaa. Vappu ei ole kyllä koskaan ollut mulle mikään kovin tärkeä juhla, joten en oikeastaan edes osaa kaivata mihinkään juhlimaan tai muihinkaan "vappurientoihin". Sitten kun mun jälkikasvuni on sen ikäinen että vapusta jotain tajuaa, niin voin mä sen vaikka vapputorille viedä ja ostaa ilmapalloja.

Tiistaina Karri täyttää pyöreitä kun 10kk tulee täyteen. Aika hurjaa.
Hänellä on muuten hieno tyyli matkustaa rattaissa nykyään. Apina menee konttaus asentoon ja kurkkii kuomun "ikkunasta" maisemia. Välillä kun ikkunasta näkyy jotain oikein kiinnostavaa kuten iso koira, on myös pakko nousta seisomaan kuomusta tukea ottaen ja sen yli kurkkien. Sen mä olen kyllä yrittänyt estää.







3 kommenttia:

  1. Ihana toi Karrin konttausasento! Poika on niin sulonen :)

    VastaaPoista
  2. Toinen on niin söpö <3 Ihana asento :D

    VastaaPoista
  3. Hauska asento matkustaa=) Tuosta voi kurkkia hyvin minne ollaan menossa=)

    VastaaPoista