torstai 12. huhtikuuta 2012

Kävelyllä

Kävin tänään Karrin kanssa viimeisellä kävelylenkillä näillä kotikulmilla, mentiin förillä toiselle puolelle jokea ja istuskeltiin vierekkäin penkillä maisemia katsellen. Nähtiin mm. romahtanut laituri, vedessä nukkuvia sorsia, omistaja jahtaamassa karannutta koiraansa ja nainen jolla oli kuusi ikea kassillista pulloja. Kivaa, kun Karrikin on jo niin iso että tykkää seurata mitä ympärillä tapahtuu ja osaa naureskella mukana hauskoille jutuille.
Nyt pitää jatkaa pakkaamista ja siivoamista, illalla palkintona odottaa hunajamelonia ja parmankinkkua.




3 kommenttia:

  1. Voi vitsi, en oo kommentoinu sun blogii aikasemmin mut oon kyl seuraillu teitä muutaman postauksen ajan. Karri on tosi sulonen ja ihananolonenn lapsi ! Ja sanoinki mun kaverille et haluun elää just tämmöst elämää mun lasten kans ku se aika koittaa, ja et jää just tämmösii kuvii muistoks :)Ootte sulosii !

    VastaaPoista
  2. Heippa! Törmäsin tänään blogiisi toisen blogin suosituksien kautta. Klikkasin itseni lukijaksi. Ihania kuvia ja tunnelmia täällä=)

    VastaaPoista
  3. nora: No voi kiitos:) Mä olen kyllä myös iloinen siitä, että olen ottanut Karrista paljon kuvia muistoksi:)

    Joanna: Kiitos ja tervetuloa lukemaan!:)

    VastaaPoista