perjantai 2. maaliskuuta 2012

Muutoksia

Ulkona on niin keväinen ilma, että melkein tulee huono omatunto kokonaan sisällä vietetystä päivästä. Keväisin tulee myös hirveä himo ostella kaikkia uusia vaatteita, uusia sisustusjuttuja ja ties mitä kaikkea tarpeellista ja vähemmän tarpeellista. Keväisin sitä alkaa odottamaan myös kesää, jolloin voi hengailla puistoissa päivät pitkät ja syödä pelkkiä mansikoita. Harmi vaan, että vaikka mä miten keväisin haaveilen niin siltikään mun kesät ei koskaan ole sitä pelkkää puistoissa istumista jäätelö kädessä. Aina tulee joku este, kuten palaminen, liian kuuma ilma, töitä (ne nyt ei ole onneksi ensi kesänä ongelmana), tai laiskuus. Ehkä mä ensi kesänä otan itseäni niskasta kiinni ja raahaudun niihin puistoihin istuskelemaan, ihan vaikka Karrinkin takia.

Meillä on myös muutoksia luvassa. Ollaan alettu katselemaan myös uutta asuntoa ja kevään aikana toivottavasti pakataan tavarat sekä tehdään comeback Helsinkiin. Majaa halutaan pitää Töölö (etu ja taka, molemmat kelpaa)- Meilahti- Munkkiniemi alueelta. Tosin tällä hetkellä kiikarissa on aivan ihana asunto Katajanokalta. 
Toivottavasti löydetään pian kiva asunto ja kuviot selkeytyisi muutenkin. Mä olen maailman huonoin odottamaan, ja maailman huonoin elämään epätiedossa.

Nyt mä lähden Valintataloon ostamaan suklaalevyn joka eilen jäi himottamaan. Sellaisen uutuus Maraboun, jossa on suolaista salmiakkia sisällä. Nam!





3 kommenttia:

  1. Teillä on kyllä ihan äääälyyttömän sulonen poika! oon pidempään jo lukenu sun blogia mutta nyt vasta sain aikaseks kommentoida kun sain oman blogin värkättyä:)

    VastaaPoista
  2. Spöpö Karri taas!
    Ja teretulemast takasin!

    VastaaPoista