keskiviikko 29. helmikuuta 2012

Migreeniä ja musiikkia

Nyt kun jälkeläinen vihdoin nukkuu, päivän pahimmat sotkut on siivottu ja mäkin olen taas elävien kirjoissa on hyvä hetki heittää levyksi sohvalle paula vanukkaiden kanssa.
Mä olen siis ollut lähipäivät käytännössä puolikuollut. Migreeni on riipinyt aivoja ulos sellaisella voimalla, että tämä rouva on vain maannut sängyssä lääkehuuruissa kieli ulkona. Jos näistä mun popsimista Panacodeista ei ole jo pienimuotoista maksavauriota saatu aikaiseksi niin ihmettelen.

Karrilla oli eilen aamulla neuvola. Olin Juholle vihainen enkä jaksanut herättää sitä mukaan. "Jos 27vuotias ihminen ei itse osaa herätä niin ei helvetti soikoon sitten", ajattelin ennen lähtöä, mutta puolen metrin lumikinoksessa yksin auraamattomalla tiellä vaunuja työnnellessäni kaduin vähän. 
Karrilla rullasi neuvolassa hyvin, pituus oli 70cm eli tasan keskikäyrällä, paino vähän hoikan puolella edelleen, 8,5kg. Pojalla riitti juttua niin paljon että muut ei oikein suunvuoroa saaneet. 
Neuvolan odotustila oli taas täynnä ihan pieniä vauvoja, varmaan alle kuukauden ikäisiä kaikki. Karrin mielestä nuo parikiloiset lajitoverit olivat todella jännää katsottavaa, ja jokainen pikkuvauvarääkäisy aiheutti hirvittävän naurukohtauksen. Halvat huvit mun pojallani.

Lähiaikoina on tullut haasteita kauheasti, mutta en ole niitä tehnyt. Tässäpä nyt kuitenkin yksi, jonka halusin tehdä. Ideana on siis linkittää 5 omasta mielestä kaikkien aikojen parasta biisiä. En myöskään laita kenellekään erityisesti eteenpäin, tehköön kuka haluaa:)






1 kommentti:

  1. Äääh, mulla on soinut se Paula vanukas biisi päässä ainakin kaks päivää!!!

    VastaaPoista