keskiviikko 15. helmikuuta 2012

Heikosti positiivinen

Mulla on iha järkyttävä stressi, vaikka en tavallisesti ole ollenkaan stressaajatyyppiä. Mua stressaa ainakin tulevaisuus. Töistä soitettiin, että meinaanko palata jo parin kuukauden kuluttua kun äitiysloma loppuu vai olenko vielä kotona? Aion olla vielä kotona, sitäpaitsi mun työpaikkani on Helsingissä. Toisaalta vielä pitäisi opiskellakin. Opiskelu ei vaan hirveästi innosta, tai siis suoraan sanottuna ei pätkääkään.
Tekisi mieli mennä valintataloon ostamaan sitruuna-lakritsa jäätelöä ja lääkitä tätä stressiä sillä, mutta sitten pitäisi pukea Karri ja takaisin tullessa kolistella lumet vaunujen renkaista, joten en jaksa. Laisuus voittaa himon. Sitäpaitsi mun vasta mintunvihreiksi lakatut varpaankynnet menisi pilalle jos työntäisin ne talvikenkiin. 

Koska jäätelö jää saamatta, lääkitsin stressiäni tilaamalla netistä supercoolit Viking saappaat.  Mä kaipaan elämääni värejä ainaisen mustan ja valkoisen tilalle. Vaatekaappikin huutaa väriä mustuuden keskelle. Voi tylsyys. 
Olenpa mä positiivinen tänään.









9 kommenttia:

  1. Mää aattelin otsikon perusteella heti että oot raskaana! ;D

    VastaaPoista
  2. hahah mäkin luulin et nyt tulee karrille pikkusisarus :D

    VastaaPoista
  3. Mullakin ollut jo jonkin aikaa värikaipuuta...

    VastaaPoista
  4. Apua mä en edes ajatellut että tosta saa sen käsityksen :D

    VastaaPoista
  5. Ääh kuulostaa niin tutulta. Munkin pitäis hoitaa opinnot loppuun... vaan kun ei huvita (yritän kyllä silti).. Samoin on kyselty, että enkö aio tehdä töitä ollenkaan, edes vähän. Mä haluisin vaan olla vauvan kanssa kotona..

    VastaaPoista
  6. Pipsa: Musta tuntuu että tää äitiyslomailu jotenkin laiskistaa, että ei huvita enää tehdä oikein mitään muuta kun olla kotona vaikka niin kauan että lapsi täyttää 18 :D Mutta joo, kai sitä tosiaan pitäis vaan jaksaa opiskella ja itseasiassa kyllä mä oon miettinyt että joku 1-2 työpäivää viikossa vois olla ihan piristävääkin tähän kotiarjen keskelle, mutta silti saisi pääasiassa olla kotona....hmmm

    VastaaPoista
  7. mä en oikeesti kestä! sun lapsi on maailman sulosin <3 t. salla

    VastaaPoista
  8. meidän antama K-kirjain ;) mikset oo kertonu et kirjotat blogia! tää on niin ihana :) ja karriki on jo niin iso, pitäis tulla kyl vierailemaan siel helsingis joskus jos vastaanotat vanhan kaverin :D ps. aika pirunmoinen vauvakuume........ t. tiedät varmaan kuka :)

    VastaaPoista
  9. hehheh en tiiä, ei oo vaan tullu kerrottua :D Ja tuletule tänne! Ihan millon vaan melkein käy mulle :) Varmasti helpottaa vauvakuumekin kun katot tätä meininkiä hetken :D

    VastaaPoista