maanantai 13. helmikuuta 2012

Eipä juuri mitään

Tänne ei kuulu mitään erityistä, ehkä siksi ei ole muutamaan päivään ollut oikein mitään kirjoitettavaakaan.
Mulla on ehkä vähän hääkuume.
Pinnakin on ollut kireällä muutaman päivän migreenin takia. Onneksi Juholla on lomaa.
Lisäksi koin elämäni paskamutsi fiiliksen kun lauantaina nousin autosta tappoliukkaat Uggit jalassani, nostin Karrin takapenkiltä syliin ja lähtiessäni kävelemään liukastuin. Kaaduttiin Karrin kanssa maahan, mutta luojan kiitos mulla oli joku äidinvaisto joka sai mut ihan tiedostamattani suojaamaan Karrin päätä ja niskaa joten mä selvisin mustelmalla ja Karri huusi säikähdyksestä kuin palosireeni. Ja myönnetään, kyllä mäkin säikähdin sen verran että oli pakko perääntyä takaisin autoon tirauttamaan muutama kyynel. Mun koko talven suurin pelko on ollut liukastuminen Karri sylissä.


7 kommenttia:

  1. Onneksi ei kuitenkaan sattunut mitään :) Mäkin olen koko talven pelännyt, että lennän tän mahani päälle. Ihania kuvia Karrista!

    VastaaPoista
  2. Voi! No ei se sinusta huonoa äitiä tee! Kaikille sattuu vahinkoja :) Sinun pitäisi olla ylpeä itsestäsi kun Karrille ei käynyt mitään! :) Hyvää jatkoa, teillä on kyllä maailman sulosin lapsi! Oikea tähtisilmä :--)
    Hyvää jatkoa sinulle!

    VastaaPoista
  3. Ihania kuvia pienestä kylpijästä! :) Minun blogissani on sinulle ja ihanalle blogillesi pieni tunnustus!

    VastaaPoista
  4. Pääasia ettei teille kummallekaan käynyt pahemmin! :-)

    VastaaPoista
  5. Mua on kans vähän pelottanut tää liukkaus, että jos kaatuu Poju sylissä. Onneksi selvisitte pelkällä säikahdyksellä. :)

    Ihania vaahtoKarri kuvia!! :D

    VastaaPoista
  6. Voi ei!! Mä pelkään aina, että kaadun rappusissa Emilian kanssa. Toivottavasti se pelko ei käy toteen ja hyvä että tekin selvisitte säikähdyksellä. :)

    VastaaPoista
  7. Kiitos kaikille, en selvästikään ole ainoa liukastumispelkoinen:) Myös nyo pipsan mainitsemat portaat on pelottavat, tosin meiltä ei kotonta niitä onneksi löydy..:)

    VastaaPoista