sunnuntai 15. tammikuuta 2012

Perintö

Karri peri jokunen päivä sitten serkkupoikiensa vauvalegot. Siitä lähtien rakkaus onkin ollut rajua. Legoja voi syödä, heittää ja hakata, lisäksi muutama palanen on helisevä mikä tietenkin on ultimaattisen jännittävää!
Karrin lempipala on sininen pötkylä jonka pohjassa on keltaiset renkaat. Toinen lemppari on Legolaatikon vihreä kansi.
Mäkin yritin olla luova ja rakentaa jonkun "tosi hienon" sillan tai jonkun muun rakennelman, mutta ainut mihin äärimmäisen mielikuvitukseni sain venytettyä oli kaksi tornia. Olkoon sitten vaikka nykytaidetta tai jotain. Salaisesti odotan sitä, että Karri saa leikkiä "oikeilla" Legoilla ja mä pääsen päihittämään poikani rakennelmissa. Hä hää.. Tästä tulikin mieleen, että odotan myös sitä aikaa kun Karri saa rattikelkan ja voidaan mennä laskemaan mäkeä. Mä veikkaan että mä ja Juho ollaan ne jotka laskee innoissaan ja Karri raukka ei saa vuoroa ollenkaan.

Meillä on muuten tapahtunut edistystä! Karri osaa nimittäin jotenkuten, mielentilasta riippuen, istua lattialla ilman tukea. Ei siinä kyllä ihan selkä suorassa istuskella, vaan pienet nyrkit maton karvoista tiukasti puristaen, mutta osaapahan kuitenkin. Aika outoa ajatella, että meidän pieni apina osaa jo melkein kunnolla istuakin! Kohta se menee armeijaan...(tai jos mä saisin asian päättää, niin mun poikani menisi ehdottomasti sivariin! Ja kaikkien muidenkin pojat)






PS. Etsin edelleen uutta luettavaa! Hyviä blogeja voi linkittää tänne

3 kommenttia:

  1. Kipaseppa tuonne mun blogiin ja kato sivupalkista mun suosikki-blogeja. Omaani en ala kehumaan, koska se nyt on mitä on :D

    Ja vielä niistä toppahousuista kun kysyit aiemmin.. Joko oot ostanut? Mä oon tykännyt Icepeakin housuista. BudgetSportista ostin pari vuotta sitten tosi kivat ja istuvat housut. Nyt ne ei mee enää kiinni, mutta aion vielä joskus mahtua. Muutenkin mulla on muutamat muut samaa merkkiä olevat ja tykkään kyllä kovasti! Mä kun oon työn puolesta saanut toppahousujakin pitää, niin täytyy olla hyvät ja lämpimät ;)

    VastaaPoista
  2. en oo vielä ostanut, Icepeakia suositteli myös mun ystävä joka myös työnsä puolesta toppahousuja käyttää:D Ne on kuulemma kestäviä, kivan näköisiä ja suht edullisiakin? Niitä pitäis varmaan lähteä katselemaan:)

    VastaaPoista
  3. Tosta Icepeakista sen verran, että kannattaa käydä katsomassa isommista marketeista, sillä niistä löytyy kyseistä merkkiä usein halvemmalla kuin urheiluliikkeistä :) Icepeakia suosittelen minäkin, ovat hyvin istuvia ja tosiaan melko edullisiakin!

    VastaaPoista