perjantai 20. tammikuuta 2012

Pää asiaa

Mun pää kaipaa kipeästi kampaajaa! Väri on kulahtanut ja ei-kovin-kiva, otsatukka on kasvanut melko reilusti ylimittaiseksi ja roikkuu muodottomana sivulla, latvat ovat yksi iso kuiva möykky ja malli on muutenkin epämiellyttävä.
Mä en vaan tykkää kampaajalla käymisestä yhtään, kun musta tuntuu että ne pilaa ihan järjestelmällisesti hiukset aina. Kerran pyysin ihan (ainakin omasta mielestäni) yksinkertaista tasaista polkkatukkaa, joka on takaa vähän, huom VÄHÄN lyhyempi, niin tulos oli sellainen kynitty takaosa ja suora etuosa. Näytin joltain japanirockarilta. Kun tämä kauheus kasvoi pois, oli malli vähintäänkin outo. Niimpä menin jälleen kampaajalle (en kylläkään samalle) ja pyysin uudestaan sitä viimeksi haluamaani mallia. Tälläkertaa mukana oli oikein kuvakin! Ja mitä sain? Tuloksena oli oranssihtavat TODELLA lyhyet hiukset, siis sellainen pottamaisesti leikattu lyhyt tukka. Niitäkin hiuksia itkin aikani (ja värjäsin itse) kunnes kamaluus kasvoi edes jotenkin siedettäväksi. 
Jos suinkin osaisin, leikkaisin hiukseni itse. Mutta kun en osaa niin empä viitsi alkaa omilla hiuksillani harjoittelemaankaan...Kampaajalle on siis pakko mennä, kuvan kanssa, ja tälläkertaa aion vahtia niin hemmetin tarkasti sen kampaajan joka ikistä saksenliikettä!
Ja jotain tällaista mä haluan:

6 kommenttia:

  1. Mä kävin kampaajalla kesällä viimeksi, kuvan kanssa, ja sain kanssa ihan muuta mitä pyysin ja kuvassa oli. Pyytämäni pitkät etuhiukset oli kynityt lyhyet. "kasvatan hiuksiani joten elä ota paljo" ja kuvassa oli tasapitkät hiukset, pitempi ko polkka ja mä sain kynityt hiukset joista lyhimmät oli kotain 10cm pitkät. Mä sitten kärsin hiuskatastrofista koko kesän ja syksyn... Nyt hiukset on kasvaneet. Pitäs leikata ja värjätä mutta en uskalla mennä leikkauttaan jos ne taas kynii ne lyhyiks kuvista ja pyynnöistä huolimatta...

    VastaaPoista
  2. Kävin ensimmäisen kerran kampaajalla kymmenen vuotiaana. Mullakin oli oikein kuva mukana, että millaiset hiukset haluan. No, joo, tulin sitten kotiin maailman hirveimpien hiusten kanssa. Itkin varmaan kaksi viikkoa, eikä auttanut, että koulussa kaikki nauroi. En sitten käynyt kampaajalla taas varmaan kymmeneen vuoteen, koska olin niin traumatisoitunut :D Onneksi tutustuin yhteen kaveriin ja tämän äitiin, joka on kampaaja. Kaverin äiti on leikannut ihan täydellisiä malleja hiuksiini ja laittoi hiukseni häihinikin. Nyt minulla olisi täydellinen kampaaja, mutta nyt kun muutimme Turkuun, tulisi kampaajamatkasta vähän liian pitkä ja kallis. :)
    Jos löydät hyvän ja puhetta ymmärtävän kampaajan Turusta, saa infota mullekin. :)

    VastaaPoista
  3. En ole aikaisemmin kommentoinut, mutta nyt on niin lähellä omakohtaista toissapäiväistä kokemusta, että on aivan pakko. Menin parturiin Jennifer Aniston kuvien kanssa. Tämänlaisen värin haluaisin. No, lopputulos on ruskeaksi värjätty juurikasvu ja harmaat hiukset! great! En sitten tiedä oliko se sokea vai mitä!??!?! Blogisi on miellyttävää luettavaa :)
    -Adele-

    VastaaPoista
  4. Hei, mä voisin suositella mun kampaajaa, mä oon aina lähtenyt sieltä just simmosen tuloksen kanssa mitä oon pyytänyt! :) en uskalla käydä missään muualla kun muissa paikoissa on käynyt just noin! Se on Maariankadulla, kauppiaskadun ja aurakadun välillä. Kampaamo-parturi Art. Ja pyydä Kristiinaa. Kannattaa kokeilla :) Kun mä leikkasin hiukset lyhkäsiksi menin kanssa kuvan kanssa ja lähdin myös ihan kuvan näkösenä

    VastaaPoista
  5. Ompas monella ollut samanlaisia kokemuksia! Ja mä kun luulin, että olen vaan valinnut kampaajani aina väärin...Pitää varmaan kokilla tuota Art:ia sitten seuravaksi:) Yksi mun kaveri käykin siellä pelkästään, mutta ei ole mun mieleen aikaisemmin tullut koko paikka!

    VastaaPoista