sunnuntai 1. tammikuuta 2012

Meidän uusivuosi

Hyvää uuttavuotta 2012! 
Meidän uusivuosi meni aika tavallisissa merkeissä. Päivällä käytiin tuossa meidän lähellä leikkipaikalla ja Karri keinui ensimmäistä kertaa. Juho oli oikein ottanut tyynynkin mukaan että pojan selkä saa nojata mukavammin:) Samalla kun oltiin ulkona alkoi sataa myös lunta, vihdoinkin!
Illalla Juho lähti töihin, kun taas mä ja Karri mentiin mun vanhemmille viettämään iltaa. Syötiin tortilloja, saunottiin ja käytiin katsomassa ilotulituksia. Erityisen ihanaa oli pitkästä aikaa saunoa kunnolla rauhassa, kuoria ihoa ja rentoutua. Kotona mun saunomiset iltaisin on usein sitä, että kun Juho on töissä niin mä joudun kuuntelemaan toisella korvalla onko Karri herännyt enkä voi siten kunnolla rentoutua.
 
Karrille on  ilmeisesti tulossa hampaita tai jotain, koska pojalla ei oikein juhlafiilistä ollut vaan ilta meni mun sylissä itkua tuhertaen mikä ei ole kyllä Karrille tavallista ollenkaan. Kuolaakin tulee hirveästi, kaikkea pitää yrittää pureskella ja kiinteä ruoka ei ole lähipäivinä maistunut ihan niin hyvin kuin tavallisesti. Toivon vaan, että ne mahdolliset hampaat alkaisi sieltä pikkuhiljaa sitten tulla, eivätkä kiusaisi Karri parkaa enää enempää.

Tänään mä aion ottaa kaiken jouluun liittyvän pois. Jouluvalot, pallerot, kuusen ja kaiken muunkin. Lisäksi tänään voisi olla hyvä päivä siivoilla ja tehdä jotain erityisen hyvää ruokaa. Sitten pitää vielä toivoa, että lunta tulisi paljon lisää niin päästäisi pulkkailemaan pojan kanssa!








2 kommenttia:

  1. En olekkaan täällä aikoihin ehtinyt käymään.
    Siis aivan mielettömän söpösuloinen ihana poika! <3 Ja toi asu on kanssa tosi suloinen.

    VastaaPoista
  2. No kiitos! Mä olen kyllä tuosta söpösuloisuudesta aika samaa mieltä ;)

    VastaaPoista