lauantai 17. joulukuuta 2011

Selittelyn makua...

Mä tiedän, että tämä blogi on lähiaikoina ollut enemmän ja vähemmän surkea. Mun kamera on rikki, ja siksi Karrista ei ole ollut kunnollisia kuvia. Kamera asiaan tulee kyllä muutos lähiaikoina, ja hyvä muutos tuleekin!  Myöskään aikaa ei ole ihan liikaa ollut, mä kun olen ollut aamusta iltaan "yksinhuoltajana". Niinä lyhyinä hetkinä kun Karri päivisin nukkuu, mä yleensä teen kotihommia tai sitten ihan vaan makaan sohvalla tekemättä mitään. Iltaisin kun Karri on mennyt yöunille mä yleensä käyn saunassa rentoutumassa, ja sitten tuleekin Juho. Sen lyhen ajan mikä me nähdään ennen nukkumaanmenoa me mieluiten vietetään niin, että kumpikaan ei roiku koneella.
Mä edelleen vaan ihmettelen, miten te yksinhuoltajat jaksatte! Mä olen jo tästä viikon kestäneestä tilapäisyydestä ihan poikki!
Joten siksi tämä blogi on ollut vähän heitteillä. Tarkoitus on kuitenkin parantaa tapoja viimeistään joulun jälkeen:)

PS. Tulin tänään kaupasta, vaunujen alakori täynnä ruokaa. Arvatkaa meinasiko itku tulla kun hissin ovessa oli iso lappu "korjauksessa! Ei käytössä".. Kiskoin sitten vaunut porras portaalta ylös, kun en niitä kasattuakaan saanut sen ruokapaljouden takia! Kotiovella olin hiestä märkä, mutta Karri nauroi ihan innoissaan kopassaan kun se pomppiminen oli ilmeisesti todella suurta hupia...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti