tiistai 6. joulukuuta 2011

Lihapullapettymys ja neuvola

Viikonlopun hulinat oli ja meni, ja en voi muuta sanoa kuin että kyllä asiat ovat muuttuneet siihen suuntaan, että nautin paljon enemmän rauhallisen kotiviikonlopun viettämisestä hyvän ruuan ja oman perheen kanssa kuin viime viikonlopun kaltaisista baari illoista! Siksi sanoisinkin, että viikonlopun kohokohta olisi ollut sunnuntainen Ikeareissu ELLEI olisi jouduttu kokemaan karvasta lihapullapettymystä! Seisottiin nimittäin Juhon kanssa kuola valuen jonossa ja kun päästiin lihapullatiskille, huomattiin että lihapullia ei ollutkaan saatavilla! Siellä oli joku joulubuffet ainoastaan. Ei sitten viitsitty enää perääntyä, vaan otettiin siitä buffetista pelkkiä lihapullia. Tosin ei ne olleet yhtään niin hyviä kuin tavallisesti, kun ranskalaisia ja puolukkahilloa ei ollut saatavila :( 

Eilen oltiin neuvolassa. Karri oli kasvanut hyvin ja meni (jälleen kerran) keskikäyrää pitkin. Kaikki oli muutenkin niinkuin pitää ja piikeistäkään ei tullut yhtä kovaa huutoa kuin joskus aiemmilla kerroilla! Ainoastaan saatiin moitteita siitä, että syötetään kuulemma liian vähän kiinteitä. Me ollaan siis syötetty aamupäivällä yksi marja/hedelmä/vihannes annos (n.1,5dl) ja muuten maitoa. Nyt aloitettiin antamaan tuon aamupäiväsoseen lisäski myös iltapuuro, vaikka puuro ei ihan Karrin lempparijuttuja ilmeestä päätellen ole..

Meillä ei vietetä itsenäisyyspäivää mitenkään erityisesti. Viime vuosina olen ollut tämän päivän töissä, joten meillä ei mitään perinteitä ole. Juhokaan ei ole tänään töissä kun on kipeänä, ja mä olen pessyt pyykkiä ja siivoillut koko päivän. Illalla voisin tehdä sodastreamerilla lemon limua (mä olen rakastunut siihen) ja katsoa linnanjuhlat:)






4 kommenttia:

  1. Taas mä ihastelen Karrin haalaria :) oikeesti tosi hieno. Mulla on nyt vaatteiden shoppailukielto poitsulle, kun vaatetta on ja tulee pidettyä kuitenkin aina samoja. Seuraavaksi saan ostaa vasta kun oikeesti tarttee...

    VastaaPoista
  2. mä oon niin ihastunu karrin silmiin <3 ne on niin ihanat :) niinku koko poika muutenki ;)

    VastaaPoista
  3. Voi että teillä on suloinen poika! Yhdyn edelliseen; mitkä silmät! :)

    VastaaPoista
  4. Mirdi: Mulla oli samanlainen shoppailukielto vähän aikaa sitten. Niitä vaatteita oli kokoon 62 asti ihan hirmu paljon, kun olin hamstrannut koko raskauden ja sitten vielä Karrin ekat kuukaudetkin niitä. Nyt kun ne on jäämässä pieneksi, on pakko ostaa isompia. Nyt tosin ostan paljon vähemmän, kun käyttöaika on lyhyempi ja muutenkin ostan mielummin tosi kivoja ja laadukkaita vähemmän, kuin miljoona ihan ok kivaa..

    Anne: Karri kiittää:)

    Raparperityttö: kiitos kiitos! Kyllähän tuo poika aikamoinen hurmuri on... :)

    VastaaPoista