torstai 22. joulukuuta 2011

Hommat hoidossa

Nyt on meidän pieni kuusi saatu sisään ja koristeltuakin! Tykkään mahdollisimman yksinkeraisesta ja vähäkoristeisesta kuusesta, joten meidän kuusesta löytyykin sitten aioastaan valot, ja mun itse askartelemani tähdet. Löysin noiden tähtien ohjeen täältä jo viimevuonna, mutta koska me ei Juhon kanssa oltu viime jouluna kotona niin ei meillä ollut myöskään kuusta. Tänävuonna muistin onneksi tuon ohjeen olemassaolon ja tein yksi ilta ison kasan erikokoisia tähtiä kahdesta erilaisesta lahjapaperista. Ainakin mä itse olen tyytyväinen, ja Juhokaan ei ensin uskonut että mä olen omilla nakkisormillani nuo taiteillut :)

Myös kaikki lahjat on vihdoin hankittu, kiitos viiden tunnin kaupunkireissun. Olen muuten huomannut, että nyt kun Karri istuu tuossa ratasosassa ja on enemmän "näkyvillä", niin ihmiset jää juttelemaan sen kanssa ihan jokapaikassa! Hisseissä mummot ja papat ihailee "söpöä pientä nallen poikasta" ja Karri tietenkin vain tuijottaa takaisin silmät lautasen kokoisina. Kaupoissa myyjät jäävät juttelemaan pojan kanssa, ja esimerkiksi eilen Marimekon myyjä innostui vähän lepertelemään niin että Karri nauraa hekotti rattaissaan (mikä tietenkin innosti ko. myyjää lepertelemään vielä lisää) Myös Sokoksen myyjä jäi kertomaan Karrille juttuja joulupukista, kunnes jonon perällä joku karjaisi että "onko siellä kassalla joku ongelma vai mikä kestää?!"...

Tänään käytiin kahvilla Karrin kummitätien kanssa. Apina sai heiltä pari joululahjaa jotka avasin jo malttamattomuuksissani. Paketeista paljastui polarn o. pyretin kollarihaalari ja ihanat tossut. Kyllä nyt Karrin kelpaa.



2 kommenttia:

  1. Voi miten ihanat nuo kuusenkoristeet! :)

    Mukavaa joulua teille!

    VastaaPoista
  2. laukku: Rentoa joulua myös teidän perheelle!:)

    VastaaPoista