lauantai 10. joulukuuta 2011

Hei nyt alkaa riittää!

Kuukausi sitten mä olin kipeä, muistaakseni, ja niin oli Karrikin. Sitten Karri parani, kunnes parin viikon päästä sai korvatulehduksen. Korvatulehdus parani, mutta sitten Juholle tuli keuhoputkentulehdus. Keuhkoputkentulehdus parani, mutta nyt Karrilla on taas flunssa ja samoin mulla. MILLOIN TÄMÄ LOPPUU? MILLOIN ME OLLAAN KAIKKI KOLME (3) SAMAAN AIKAAN TERVEINÄ?!?!?
Suututtaa tämä sairastelu lievästi sanottuna. Karri sai vihdoin nukahdettua ja nyt mä makaan sohvalla kurkkukarkkien, glögin ja koneen kanssa. Juho on ekaa päivää(iltaa) sairasloman jälkeen töissä mutta voi luoja kun mä toivoisin että se olisi nyt kotona!
Tää oli nyt tällainen väsyneen kotiäidin valitustuokio, palaillaan huomenna muilla jutuilla..

2 kommenttia:

  1. kuullostaa niin tutulta, meillä vaan nuo korvatulehdukset on riesana. :< väinö ja pauli sairastaa vuorotellen, itse olen säästynyt sen suuremmilta kipeyksiltä.

    tsemppiä sinne, toivotaan että sairatelut olisi näiden jälkeen sairasteltu! :-)

    VastaaPoista
  2. essi: no toivottavasti alkaisi olla sairastelut tältä vuodelta ainakin ohi, teillä myös:)

    VastaaPoista