keskiviikko 16. marraskuuta 2011

Tuleva pyromaani siivoaa parvekkeen

Mä en ole ihan varma, onko olemassa yhtään yhtä tunaria taloutta kuin tämä meidän. Me ollaan esimerkiksi muutettu kahdesti, ja kummallakin kerralla unohdettu tehdä sähkösopimus jonka seurauksena ollaan sitten oltu pari päivää ilman sähköjä, me ollaan lähdetty viikoksi matkalle 30asteen helteillä ja unohdettu eteiseen roskapussi, ja takaisin kun tultiin niin eteinen oli täynnä kärpäsen munia. Mutta tänään tapahtui ehkä pelottavin tunarointi ikinä, nimittäin oltiin unohdettu eilen illalla kahvinkeitin päälle ja pannu oli tyhjä. Aamulla sitten moccamaster savusi ja piti outoa ääntä ja pannun pohja oli ihan kupruilla ja palanut....En halua edes tietää mitä olisi voinut tapahtua, ellei Juho olisi lahjonut mua aamulla kahvinkeittoon. En nimittäin olisi välttämättä vieläkään huomannut kahvinkeitinepisodia (ellei sitten tulipalo olisi jo syttynyt...)

Mä olen tänään siivonnut meidän parveketta ja Karrikin osallistui hommaan. Haluaisin istuttaa jotain "talvikukkia" mun hamstraamiin pajukoreihin, kun tuo partsi on vähän kolkon näköinen muuten. Ja siellä tulee kuitenkin näin syksylläkin vietettyä aikaa kun katossa on kaksi infrapunalämmitintä jotka pitävät paikat lämpininä :) Että jos joku tietää mikä muu kasvi kuin tylsä kanerva selviää parvekkeella talven, niin mulle voi kertoa.

Nyt mä aion pukea Karrille kunnon vaatekerrokset niskaan ja lähteä ulos. Ehkä me sattumalta eksytään mun vanhempien luokse, kun niillä on kuitenkin kaapit täynnä herkkuja...





4 kommenttia:

  1. Moi!

    Löysin sun blogin tuolta kun olit linkittänyt but im human not a.. blogiin blogisi. Tunnistin ihan heti teidät,voi kuulostaa pelottavalta joo... mutta asuttiin vielä 2 kk sitten teitä vastapäätä olevissa taloissa ja parikertaa oon nähnyt sut pihalla tai jossain lähellä menty ohi.. hauska sattuma:) Me tosiaan muutettiin pois sieltä,vaikka ihanaa aluetta!
    Ihana blogi kuitenkin ja suloinen poika:)

    VastaaPoista
  2. oho, pelottavaa! kiva alue on kyllä juu, mekin tykätään:)

    VastaaPoista
  3. Pakko kysyä, että mistä tuo Karrin Gollegepuku on ostettu? Onniin makee, että haluan meidänkin Alexille...
    Oonkin ettiny kivoja kokopukuja pikku miehelle niitä vielä löytämättä.

    VastaaPoista
  4. Eiku bongasinkin jo surffaillessa, että KappAhlista löyty sekä tämä haalari että tuo upee villahaalari...
    Täytyy matkia kyllä varmaan sen verta, että ton gollegehaalarin lunastan tännekin..

    VastaaPoista