keskiviikko 30. marraskuuta 2011

Puolen vuoden kriisi

Heitin tänään aamulla ison pussillisen Karrille pieniä vaatteita kellariin. Lipastoon jäi ehkä viidet housut ja saman verran bodyjä, muutamat sukkahousut ja pari villatakkia. Säälittävä määrä, etenkin kun niistä housuista suurin osa jää pieneksi ihan kohta myös.
No, kyllä mä tilasin jo muutamia uusia vaatteita joiden pitäisi saapua lähipäivinä, mutta siinä vaatteita ostoskoriin klikkaillessani huomasin, että kivoja housuja ei pojille vaan löydy! Mun korissani oli jopa yhdet ej sikke lej:n leggingsit, vaikka olin varautunut ostamaan monetkin housut. Kaikenmaailman puna-lila-kelta-vihreä-neliö-monsteri yhdistelmäisiä housuja löytyy kyllä, mutta kun mä haluaisin joko yksivärisiä leggingsejä tai leggingsejä jollan kivalla kuosilla. Niitä ei vain yksinkertaisesti löydy. Ja suurin pettymys oli, että edes mini rodinilla (joka on tavallisesti pelastaja näissä vaateasioissa) ei löytynyt sopivia!

Ja tuosta suuresta kellariin menneestä vaatesäkistä sitten päästäänkin siihen, että miten hitossa aika voi mennä näin nopeasti? Mun pieni apinanpoikanen on huomenna 5kk! Tuntuu, että pari viikkoa sitten oli se ilta kun makasin sohavlla Juhon siskon kanssa, katsottiin telkkarista "kungarna av tylösand" ja laskettiin kellosta supistuksia samalla kun Juho ravasi hermostuneena saunasta parvekkeelle ja takaisin.
Ja kuukauden päästä Karri on jo puoli vuotta..Se se vasta kriisin paikka sitten onkin. Nyt mä lopetan tämän kriiseilyn ja säästän kaikki voimat siihen puolen vuoden kriisiin:)
Syntymäpäivänä 1.7.2011

1kk

2kk, ristiäisissä

3kk

4kk

pari päivää vaille 5kk (ikean ostoskärryissä...)

12 kommenttia:

  1. Voi, että hän on pikkunen :) Meillä tommonen jättiläisjöötikkä :)
    Onnittelut Karrille!
    Pojille ei kyllä oikeesti löydy kivoja legginsejä. Ostan sit aina tyttöjen puolelta, mutta sieltäki hyvin vähän löytyy semmosia mitkä ei olis selvästi tyttövärejä (kuten pinkkin tai vaaleenpunane) HUOH!

    VastaaPoista
  2. hieno blogi sulla ja ihana poika :) voin samastua aika moneenki asiaan mitä nyt jonkun verran luin tätä. poikien vaatteita on muutenki hankala löytää kaupasta, ku tytöille olisi vaikka ja mitä :D aika menee nopeesti, tuntuu itekki niin uskomattomalta, että vastahan sain tietää olevani raskaana ja kohta on joulu (mutta ei lunta, ei kiva :/)

    VastaaPoista
  3. Hei, meillähän on lähes päivälleen saman ikäiset pojat! ;) Meidän poika täytti juuri tänään 30. päivä 5kk. Mukava kun vierailit blogissani. Munkin mieheni pelaa golfia. On se tosiaan ihmeellistä, miten nopeaa aika menee eteenpäin!

    VastaaPoista
  4. laukku: Mä ostan myös tyttöjenpuolelt aika paljonkin vaatteita, mutta niissä leggingseissä on yleensä just jotain röyhelöitä ja rusetteja tai sitten ne on pinkkejä.. Vaikka mä olenkin sitä mieltä että on typerää erotella tyttöjen ja poikien vaatteetk, niin en mä silti vaaleanpunaisiin röyhelöihin poikaani pue..

    murmeli: Kiva, että joku samaistuu:) Ja niimpä, olisi edes pakkasta ja huurretta, kunhan ei tällaista +10 ja vesisade keliä..

    Nirppu: No mä katsoinkin että aika samanikäiset on :) Raskaana ollessa tuntui että 40 viikkoa on ikuisuus, mutta nyt se sama aika meneekin ihan huomaamatta...

    VastaaPoista
  5. Kyllä nyt kun on sun blogia lukenu niin täytyy sanoa, että Karri on oikein kuvauksellinen poika. Onniin hyviä kuvia saatu.

    Pitäs muistaa itekin kuvata poikaa useemmin ja kunnon kameralla. Tulee aina napsittua kännykameralla jotain epämääräsiä. Varsinkin ottas kuvat kun täyttää viikkoja/kuukausia/vuosia...

    VastaaPoista
  6. Mäki voisin samaistua tuohon ettei pojille näy löytyvän mistään mun mieleisiä vaatteita... Ärsyttävää kun tytöille on sitte kaksinkertasesti kaikkia vaatteita,mutta pojille saa kiertää 10kauppaa että löytää.. :D

    Ps: sulla on tosi kiva tää blogi! :)

    VastaaPoista
  7. Mirdi: Niin kyllähän niitä kuvia on kiva olla olemassa, että voi sitten katsella ja muistella kun vauva ei olekaan enää vauva :) Mutta mä olen kyllä sitä mieltä ettei sillä ole mitään väliä millä laitteella se kuva on otettu, kunhan on edes otettu! Mäkin kuvaan välillä puhelimella ja myös pokkarilla, kun pokkarin saa piilotettu niin ettei karri huomaa sitä. Järkkärillä kun kuvaan, niin Karri vaan tuijottaa ilmeettömänä sitä mustaa möhkälettä:)

    Elisa: No niimpä...Ja jos jotain kivaa sattuukin löytymään, niin voi olla varma että suurin koko on 62! Esim. hennesillä on kivoja vaatteita koossa 50-62, mutta sitten ne siitä isommat on niin tylsiä vaatteita..

    VastaaPoista
  8. Karri on ollut kyllä alusta saakka aivan itsensä näköinen, syntymäpäivänäkin kovin persoonallinen eikä yhtään turvonnut! Ehkä meidän kaveri oli kokenut sitten matkalla kovempia:D Aika menee niin nopeaan.. Mä olen kans jo vuodattanut kyyneliä kasvuvauhdista ja päivistä, jotka eivät tulee enää koskaan takaisin.. Ja meillä ollaan vasta 6vkoa. Mutta lohduttavaa on - vaikka vaatteet menetetään - että tulee ihania uusia kasvuvaiheita, joista pääsee nauttimaan tulevaisuudessa!

    VastaaPoista
  9. Hei ihan mielettömän ihania kuvia <3 vau! (Ei auta mun vauvakuumetta yhtään ;P)

    VastaaPoista
  10. Äitiyshousut: Totta, kyllä täälläkin toisaalta innolla odotetaan istumista, ryömimistää, kävelyä ja sanoja kun taas toisaalta on kamalaa miten nopeasti viikot vierähtää:)

    Noel: No voi kiitos:) Ja sen voin myöntää, että tämä blogi ei ehkä ole ihan paras jos haluaa vauvakuumeen pitää poissa ;)

    VastaaPoista
  11. Sulla on kyllä kaunein lapsi, mitä oon koskaan nähnyt

    VastaaPoista
  12. No voi kiitos, anonyymi!:) vaikka olen kyllä aikalailla samaa mieltä;)

    VastaaPoista