lauantai 5. marraskuuta 2011

MVL eli miesvapaa lauantai

Mä olen kuolemanväsynyt, mutta aion sinnitellä hereillä. Tänäiltana nimittäin se olen minä joka päättää mitä kanavaa katsotaan, mitä herkkuja syödään ja milloin leffa laitetaan pauselle ja mennään pissalle. Juho on nimittäin kavereidensa kanssa jossain juhlimassa, ja Karri ei osaa vielä sanoa mielipiteitänsä edellämainittuihin asioihin.

Eilen mä kävin pitkästä aikaa ostoksilla. Löysin vihdoin itselleni sen talvitakin, jota jo aika kauan etsin. Tarkoituksena oli alunperin ostaa musta, mutta tulin toisiin ajatuksiin ku tajusin että mulla on varmaan joka ikinen talvi ollut musta takki. Lisäksi kriteerinä oli ultimaattinen lämpöisyys ja huppu. Olen nimittäin täysin kyllästynyt villakangastakeissa värjöttelyyn -30 asteessa.
Ostin myös Karrille super coolin collegehaalarin, sekä mustavalkoraidalliset petivaatteet. 

Nyt mä kuitenkin otan ilon irti siitä että Karri nukahti, lätkäisen naamiot naamaan ja painun saunaan. Sen jälkeen vuorossa on greyn anatomiaa, jacky makupaloja, marianneja ja spriteä! Toivottavasti muillakin on leppoisa lauantai ilta!:)




5 kommenttia:

  1. voi, karri on niin suloinen! mullakin on muuten menossa miesvapaalauantai. vaihtelun vuoksi ihan kivaa tämäkin :)

    VastaaPoista
  2. Mä oon niin monesti katellut tota collegehaalaria, mutta en oo raaskinut ostaa :D Ihana se on! Ja söpö poika!:)

    VastaaPoista
  3. Klara: juu välillä noi vapaat on tosi kivoja, mut niiden aikana aina muistaa miten tylsää olis asua yksin ilman miestä (tosin en oo asunut ilman niin en tiedä millasta se olis)

    Mm: Niin on ihana! Siis haalari ja poika:)

    VastaaPoista
  4. Tuo haalari on ihana! Mistä se on?

    VastaaPoista