sunnuntai 20. marraskuuta 2011

Kerrankin ajoissa

Tässä yhtenä päivänä kun Juho, meidän talouden sijoitusneuvoja, oli töissä ja Karri päikkäreillä, päätin mä laittaa kerralla ranttaliksi ja sijoittaa vähän tulevaisuuteen. No joo, ei tässä mitään taloa olla ostettu, vaan vaatteita ensi kesäksi Karrille. Ja kyllä, ensi KESÄKSI, eli voisi ehkä liioittelematta sanoa että nyt on ollut aikainen lintu matoa nappaamassa. Aikamoisen madon mä kyllä nappasinkin, nimittäin nettikauppojen syövereistä paljastui sellaiset kesävaate alet että oksat pois (ja tällaiset alethan on luonnollisesti hyödynnettävä,   sehän olisi suorastaan tyhmää olla ostamatta kesävaatteita marraskuussa...). Kokojen kanssa oli kyllä vähän ongelmia, kun pahahan sitä on varmaksi sanoa minkä kokoinen tuo paviaani on puolen vuoden päästä. Nyt alkaa koko 62 vedellä viimeisiään, mutta 68 on vielä vähän reilu. Siitä sitten fiksuna tyttönä tein laskelmia, että ehkä 74, tai sitten 80 olisi ensi kesän koko. Nuo vaatteet tilasin kuitenkin koossa 80, kun t-paidoissa nyt ei mielestäni haittaa pieni löysyys. Sanoisin, että poikien vaatteissa suosin mieluummin vähän löysää, kuin sellaista "nännit töröttää paidan läpi" lookkia.
Että sellaista rättiä sieltä sitten lähti. Minymon kasettipaita, Espritin vaarinpaita ja mini rodinilta body ja gorillapaita. Vai onko tuo gorilla? En minä tiedä.
No jokatapauksessa nyt kelpaa kesän tulla (tulisi nyt ensin se talvi.....)

4 kommenttia:

  1. heh, ehkä mä en ookkaan sit ajoissa kun paketoin jo yks pv joululahjoja kun sä oot jo tilannu kesävaatteita;)
    Ei vaan, tottakai se pitää hyvät alet hyödyntää.

    VastaaPoista
  2. Ootko kokeillut NEXTin vaatteita? Ne on melko samaa kalleusluokkaa kuin Esprit, mutta hitto ne on hyvälaatusia!! Pesussa ei oikeesti mee mikskään, ei mikskään. Oon ihan rakastunut niihin.

    VastaaPoista
  3. Eiks toi oo paviaani? ;)) :D
    En kyllä mäkään ihan varma ole :D

    VastaaPoista
  4. Anna: Niin siis tällä logiikallahan joululahjat pitäisi paketoida ihan viimeistään elokuussa, ja silloinkin ollaan jo vähän myöhässä...:D Mutta ettet pidä mua ihan outona, niin voin nyt kuitenkin paljastaa etten mä ole ostanut vielä yhtäkään joululahjaa!

    Mickey: En oo kokeillut, mutta kävin äsken katsomassa niitten sivuja ja saattaa olla, että pakko jossain vaiheessa tilata..

    Ansku: No voi se olla, en minä tiedä:D Gorilla oli ensimmäinen vähänkään tuon näköinen elukka mikä tuli mieleen hehheh

    VastaaPoista