keskiviikko 9. marraskuuta 2011

Bigger sailor

Lähipäivinä mä olen ollut käytännössä yksinhuoltaja. Juholla on nimittäin töissä nyt kauhea kiire, kun ne avaa uutta ravintolaa ja siellä on ilmeisesti vähän kiire saada homma toimimaan. Se kiire luultavasti jatkuu myös avajaisten jälkeen jonkin aikaa. Mua kuitenkin lämmittää ajatus, että kalalta ja rasvalta haiseva mies sieltä kuitenkin tulee illalla kotiin, mutta en voi ymmärtää miten teillä oikeilla yh:illa päät kestää, kun tiedätte että helpotusta ei ole edes tulossa!?
Muutenkin tosi tylsää olla yksin kotona aikaisesta aamusta myöhään iltaan. Me ollaan Karrin kanssa kyläilty varmaan kaikki mun ystävät läpi, ja moni on kyläillyt myös meillä. Ollaan vietetty aikaa mun vanhempien luona, kierrelty keskustassa, jokirannassa, ja merenrannalla. Mä olen kiinnittänyt jouluvalot peiliin, yrittänyt siivota, leiponut, selaillut nettikauppoja ja blogeja, tuijottanut telkkarista aamuisin vauvan tarinaa ja morsiandieettiä, iltaisin salkkareita ja bb:tä. Että mitäs nyt, kun tekeminen alkaa loppua?!

Ainiin! Eilen käytiin 4kk neuvolassa. Karrin tutkimisesta ei tullut oikein mitään, koska lapsiparkaa nauratti niin paljon. Lääkäri yritti saada Karria nostamaan päätään (jonka hän osaa kotona kyllä oikein hyvin) mutta nyt toinen vaan hekotteli ja yritti tarttua lääkäriä hiuksista. Sen jälkeen oma terkkarimme yritti mitata pituutta, mutta toinen alkoikin harjoittelemaan kääntymistä ja venkoili pöydällä joka suuntaan(nauraen tietysti samalla)... Karrin pituus ja paino menivät keskikäyrällä, niinkuin ovat aina menneetkin. Kaikki muukin oli kunnossa ja neuvolakorttiin merkittin että poika on jäntevä, hyvin kasvanut ja erittäin iloinen tapaus :)

Nyt mä odotan että Karri herää aamu uniltaan ja sitten me lähdetään viemään mun lempi nahkasaappaita suutarille, kun niistä hajosi eilen vetoketju (jo toisen kerran tänä syksynä! )



3 kommenttia:

  1. Ihanan kaunis olet! Niin FRESH!
    Mukavaa päivää :)

    VastaaPoista
  2. Mun blogissa ois haaste sulle :)

    VastaaPoista
  3. Mickey: No voi kiitos:)

    Laukku: kiitos kiitos, teen ehkä huomenna:)

    VastaaPoista