lauantai 15. lokakuuta 2011

Trojanska hästen

Mä tässä suunnittelen Ikea reissua, kun en ole siellä pitkään aikaan käynyt. Tuo eteiseen tuleva PS kaappi on ainakin mun listalla ykkösenä, koska meidän eteisessä oleva mustanruskea expedit hyllykkö riipii mua joka kerta kun sen joudun näkemään. Hyi.
Rakastuin eilen tuohon Leka Swedenin trojanska hästeniin! Aion todellakin tilata sen Karrille heti kun vaan saan päätettyä minkä värisenä sen haluan..Painin tässä vihreän ja keltaisen välillä. Mun mielestä tuo ei edes ole mikään hirvittävän kallis (91e), kun se on kuitenkin laadukas ja kestävä..Yritin kyllä etsiä jos ebayssä joku olisi omaansa myynyt pois, mutta yhtäkään en löytänyt. Pakko sitten varmaan tilata tuo room21:stä josta usein tilaan kaikenlaista. Siellä on nimittäin monet jutut paljon halvempia kuin esim. finnish design shopissa.
Me ollaan tänään oltu ulkoilemassa kun on niin hieno ilma, vaikkakin törkeän kylmä. Karri muuten vihaa ulkovaatteiden pukemista. Vaikka se olisi muuten ihan hyvällä tuulella, niin jo pelkästään vatteiden näkeminen saa suupielet alaspäin. Sitten vaunuissa tottakai kiljutaan suoraa huutoa niin kauan että päästään ovesta ulos, jolloin tapahtuu ihmehiljentyminen. Kummaa.
Nyt pitää alkaa pyörittämään lihapullia, ja pyykkikone puolestaan saa alkaa pyörittelemään tämän talouden enemmän ja vähemmän Karrin puklussa olevia vaatteita.





4 kommenttia:

  1. "meidän eteisessä oleva mustanruskea expedit hyllykkö riipii mua joka kerta kun sen joudun näkemään. Hyi."

    Toi olis ihan hyvin voinu tätä päivää ennen olla mun suusta, sillä meillä oli juurikin mustanruskea expeditin hylly eteisessä ja voi video olin sitten niiiiiiin kyllästynyt katteleen sitä :D ja muutenkin tarvittiin tilaa eteiseen vaunuille. Onneks sain sen kaupattua ja tänään se haettiinkin pois.

    Ihana pipo Karrilla :)

    VastaaPoista
  2. super kiva toi troijan hevonen! tykkään!

    VastaaPoista
  3. Henna: Juu mä aion myös myydä tuon meidän hyllyn. Valkoisena se vielä menettelisi mutta tuo väri on jotenkin niin ankea että silmät itkee verta kun sitä katselee, ja meillä hylly on vielä tosi näkyvällä paikalla!

    Nanna: niin on:) niitä on myös sellaisina pieninä versioina ja joinain muina eläiminäkin kai..

    VastaaPoista
  4. Juu meillekin se tulossa valkoisena, kun ollaan saatu vaan isompi kämppä :D Ja ollaan hankittu siihen sopivat rottinki korit ja ne kun ei ihan mihin vaan mee. Ja juu se on tosi ankee!

    VastaaPoista