maanantai 17. lokakuuta 2011

Mursua suuhun

Me oltiin tänään aamupäivällä kävelemässä merenrannalla. Meidän "onnellinen perhe auringonpaisteessa kävelyllä" retki sai kyllä vähän synkempiä sävyjä kun vedessä kelluikin sorsien ja kaislojen kanssa sulassa sovussa ruumis. Poliisit ja palokunta nostivat kuolleen oranssilla muovilla ylös ja napsivat valokuvia. Mä tyydyin kuvaamaan ihan vaan maisemia.
Tästä hieman erilaisesta aamulenkistä häkeltyneinä suunnattiin subiin syömään ja Juhon siskolle kyläilemään. Karri sai taas vaihteeksi nauttia serkkupoikiensa huomiosta ja me aikuiset tungettiin pullaa suuhun kun taas Karri tunki Brio mursuansa sekä omaan että muiden suihin. Tai en mä tiedä onko toi mursu? Murskuksi mä olen sen kuitenkin diagnosoinut.
Nyt katotaan Diiliä, meidän maanantai iltojen naurattajaa.





3 kommenttia:

  1. hyi että, ei varmasti mikään mukava yllätys! :/ jos saa udella, niin miten sun vanhat kaverit turussa on suhtautuneet siihen, että sait lapsen? onko he vielä kuvioissa vai koetko yksinäisyyttä helsingistä pois muutettuasi? kuitenkin aika eri elämäntilanne kuin monilla muilla oman ikäisilläsi.

    VastaaPoista
  2. no ei mikään erityisen mukava ei..Mun vanhat kaverit on ihan innoissaan, ja suurin osa erikseen pyytääkin että kai Karri tulee mukaan myös jos mennään vaikka kahvittelemaan. Enemmän mä olin yksin Helsingissä. Elämäntilanne on vähän eri, mutta toisaalta ei tässä nyt mitään ihan teinejä enää olla kuitenkaan:)

    VastaaPoista