keskiviikko 19. lokakuuta 2011

Maailman matkaajat

Me lähdetään huomenna aamulla reissuun, Imatralle, jossa asuu iso kasa mun sukulaisia. Isovanhempia, tätejä, serkkuja ja sen sellaista. Kertaakaan ei olla siellä vielä käyty Karrin syntymän jälkeen, ja tulikin kieltämättä vähän yllätyksenä miten paljon tavaraa tuollainen pieni ihminen voikaan tarvita neljän päivän reissua varten:) Nyt rukoillaan ylempiä voimia että saan vielä tungettua tuon tavarameren jonkin sortin laukkuun. Jos ei muuhun niin vaikka valintatalon pussiin sitten, mistäs sitä tietää vaikka valtsun muodikkaan turkoosi pussi olisi ensi kevään must have kassi jokaisella trendisetterillä :)
Ainiin, ja omatkin kamppeet pitäisi johonkin survoa. Ja Juhonkin vielä. No, mä taidan kuitenkin keskittyä olennaisimpaan, eli ladata soittimelle vähän matkamusiikkia!





2 kommenttia:

  1. vauva tarvii kyllä ihan uskomattoman määrän tavaraa! itse olen aina tottunut pakkaamaan aika vähän tavaraa ja yhtäkkiä mukana kuljetettava tavaramäärä onkin moninkertaistunut, vaikka vauvallakaan ei ole juuri koskaan ollut liikaa vaatetta tai muuta mukana.

    VastaaPoista
  2. No niimpä, mä olen kanssa pärjännyt aina tosi pienellä määrällä, joten tuntuukin hassulta raahata muutaman päivän reissua varten kassitolkulla tavaraa :)

    VastaaPoista