sunnuntai 2. lokakuuta 2011

Karkulaiset

Hain vähän aikaa sitten postista paketin jossa oli muutama vaate Karrille. Liian isoja ovat kyllä vielä, etenkin yksi pitkähihainen paita oli ihan valtava, mutta mielummin isoja kuin pieniä jo valmiiksi. Paketissa oli myös valkoinen ribbibody ja valkoiset palmikkoneuleleggingsit jotka ovat muuten ihanat!! Ostin myös perjantaina marimekolta tuollaisen ruokalappu 2packin "karkulaiset" kuosilla, kun meillä ei minkäänlaista lappua ollut joten kukkakaalia on löytynyt hyvinkin erikoisista paikoista.
Meillä on ollut aika mukavan leppoisa ja viikonloppu. Ollaan syöty kotona hyvää ruokaa, kyläilty sekä mun että Juhon vanhemmilla, aloitettu vauvauinti ja käyty Juhon kanssa kahdestaan golfaamassa (vaikka mä en kyllä siitä yhtään tykkääkään, mutta kai se on uhrauduttava)
Ja muuten,  Karri nyt jo 3kk! Niin se aika menee. Vaikka toisaalta 3kk on kyllä ihmisen elämästä vielä aikamoinen murto-osa...






ne ihanat leggingsit

8 kommenttia:

  1. ihanat ruokalaput, mistä ne on :)?

    VastaaPoista
  2. missä käytte vauvauinnissa? oon kans miettinyt et ois kiva alottaa joku harrastus tytön kanssa, mut oon niin huono lähtee yksin mihinkään :/

    VastaaPoista
  3. Noora: ruokalaput on ihan marimekon kaupasta ostettu:) 19e maksoi tuo 2kpl setti ja niitä oli muissakin kuoseissa

    jenni: käydään raisiossa ulpukassa. Mä olen kanssa tosi huono lähtemään mihinkään, etenkin kun tuntuu että kaikissa noissa "äiti-lapsi" jutuissa kaikki äidit on aina vähintään 10vuotta vanhempia niin ei ole hirveesti yhteisiä juttuja välttämättä.. Ja oon muutenkin aika ujo enkä uskalla vaan mennä juttelemaan jollekin tuntemattomalle. Mutta tuolla vauvauinnissa on Juhon sukulainen ohjaajana niin siksi sinne sitten mentiin..:)

    VastaaPoista
  4. onpas ihan mielettömän suloinen poika! :) blogisi vaikuttaa tosi mielenkiintoiselta, olisi kiva kuulla myös susta itsestäsi, raskaudesta, parisuhteesta yms. enemmän :)

    VastaaPoista
  5. niinno sekin varmaan, mä "pelkään" enemmän sitä et kun meen johonkin, niin ne kaikki muut tuntee jo toisensa ja juttelee vaan keskenään ja oon ihan ulkopuolinen ja orpo :D mulla on ihan sama juttu, et oon alkuun tuntemattomien seurassa aika ujo ja hiljanen :/

    VastaaPoista
  6. Elina: kiitos:) Voisin mä jossain vaiheessa itsestäni jotain enemmän kertoa ja laittaa vaikka kuviakin.

    VastaaPoista
  7. Sitten kun minä joskus tulevaisuudessa saan toisen lapsen, minä haluan noita ruokalappuja! Aivan ihanat. :---) Mä en ennen oikeastaan välittänyt marimekosta, mulle työnnettiin sitä joka tuutista kun olin lapsi eli meillä oli kaikki mahdollinen silloin marimekkoa. Taisin saada jonkun yliannostuksen, mutta nyt taas vanhempana oon ruvennut tykkäämään. :--)

    ps. Tälleen ihan muuten vaan tietona, hetki sitten kun eksyin sun blogiin ja selasin vaan kuvia, Paulilla meinasi vaan mennä hermot ku mä voivottelin ja huokailin samalla, kun katselin teidän hurmuria. :-D Vauvakuume ehkä vähän täälä?

    VastaaPoista
  8. no mulla on vähän sama juttu ton marimekon kanssa, mut nykyään löytäisin sieltä kyllä ostettavaa vähän liikaakin..:D

    VastaaPoista