perjantai 30. syyskuuta 2011

Pentikkiä ja kukkakaalia

Nyt loppui tässä taloudessa kärsivällisyys, ja Karrin ura pelkästään maidonsyöjänä. Keskiviikkona nimittäin tapahtui mullistavia asioita ja Juho antoi Karrille kukkakaalia soseutettuna. Hyvin meni alas eikä pistänyt vastaan ollenkaan. Karrihan on vasta huomenna 3kk, eikä kai silloinkaan vielä kaikkien suositusten mukaan pitäisi soseita aloittaa mutta mä olen sitä mieltä että kyllä maalaisjärkeä voi näissäkin asioissa käyttää, ja muutama teelusikallinen ei ketään tapa, ei edes vauvaa.
Ostin muuten sieltä 3+1 päiviltä Pentikin lasisen purkin, johon olen rakastunut. Aloin vaan miettimään, että tarkoittaako tämä nyt sitä että mä olen tullut vanhaksi, kun rakastun Pentikin purkkeihin? Vielä pari vuotta sitten ei olisi vähempää voinut kiinnostaa joku lasinen purkki...






2 kommenttia: